آخرین اخبار
کد خبر: ۶۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
پیام فرمانده سپاه کازرون خطاب به مجمع نمایندگان فارس:
در این پیام آمده است: اینجانب به نمایندگی از بسیجیان کازرون، از حساسیت شما منتخبان ملت نسبت به حفظ اصول و رعایت مصالح استان سپاسگزارم و امیدوارم مسئولین مربوطه، پیام مردم استان را به روشنی دریافت کرده باشند.
به گزارش تنویر، در پی استعفای استاندار فارس، رایزنی های جریان ها و شخصیت های مختلف برای تعیین استانداری معتدل و آشنا به استان پهناور فارس آغاز شد و در نتیجه آن 5 نفر همسو با دولت، از جانب مجمع نمایندگان فارس و با تایید نماینده ولی فقیه در استان به وزارت کشور معرفی شد.

اما با این وجود فردی غیر از 5 نفر معرفی شده و بدون هیچ مشورتی با نمایندگان مردم، به هیئت دولت معرفی گردید و مجمع نمایندگان فارس هم طرح استیضاح وزیر کشور را با 16 امضاء تقدیم هیئت رئیسه کردند و با خروج از صحن علنی مجلس اعلام کردند؛ درصورت عدم توجه به درخواست نمایندگان و دلسوزان استان، استعفای خود را که به امضاء نمایندگان رسیده است تقدیم هیئت رئیسه خواهند کرد.

برخی از نمایندگان در گفت و گو با خبرگزاری ها علت این اعتراض را عدم مشورت با نمایندگان استان و نماینده ولی فقیه، معرفی فردی غیر بومی و ناآشنا با استان، عدم قدرت و توان مدیریتی برای اداره استان پهناور فارس اعلام کردند.

فرمانده سپاه کازرون در همین خصوص پیامی کوتاه خطاب به نمایندگان استان فارس صادر کرده است که در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که فتنه گران برای ادامه حیات خود چشم به مسئولیت های حساس و خطیر کشور بسته اند، وظیفه همگان است که با دلسوزی و نقد مشفقانه، ریاست محترم جمهور را در اداره کشور یاری داده و اجازه انحراف از آرمان های انقلاب را به هیچ وجه ندهیم.

حرکت انقلابی شما نمایندگان مردم (با خروج از صحن علنی مجلس، تا به نتیجه رسیدن خواسته های به حق دلسوزان استان) در پاسداری از ارزش ها و صیانت از آرمان های انقلاب قابل تقدیر و در خور ستایش است.

اینجانب به نمایندگی از بسیجیان کازرون، از حساسیت شما منتخبان ملت نسبت به رعایت اصول و مصالح استان سپاسگزارم و امیدوارم مسئولین مربوطه، پیام مردم استان را به روشنی دریافت کرده باشند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون/21 تیرماه 1394

نام:
ایمیل:
* نظر: