آخرین اخبار
کد خبر: ۶۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
مسئول بسیج دانشجویی کازرون خبرداد:
مسئول بسیج دانشجویی کازرون در حاشیه بازدید از روستاهای محروم بخش کوهمره نودان اظهار داشت: در این سفر مسئولین گروه جهادی شهید پیرویان از روستاهای تره دان، موردک، تنگ ابوالحیات،چکک ودیکانک سرکشی کردند و عرصه های مورد حمایت شناسایی شد.
به گزارش تنویر، محمدهادی صحرابان مسئول بسیج دانشجویی کازرون در حاشیه  بازدید از روستاهای محروم بخش کوهمره نودان اظهار داشت:در این سفر مسئولین گروه جهادی شهید پیرویان از روستاهای تره دان، موردک، تنگ ابوالحیات،چکک ودیکانک سرکشی کردند و عرصه های مورد حمایت شناسایی شد.
عرصه یابی از روستاهای کوهمره نودان انجام شد
وی افزود:در روستای دیکانک منازل دو تن از روستاییان نیازمند که فاقد ایمنی بود شناسایی شد که در جلسه با مسئولان این روستا مقرر شد با همیاری های مردمی و مساعدت کمیته امداد امام خمینی(ره) و با همت دانشجویان جهادگر این مهم برطرف گردد.
در روستای چکک نیز که فاقد خانه عالم است به همت یکی از خیرین محلی زمینی بدین منظور اختصاص داده شده که قرار شد این پروژه نیز به عنوان عرصه عمرانی گروه جهادی شهید پیرویان اجرایی شود
.

صحرابان در رابطه با زمان برگزاری اردوهای جهادی در منطقه کوهمره نودان گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته از ۱۷مرداد ماه تا ۳۰مرداد به مدت ۱۲ روز گروه جهادی شهید دکترعلی اکبر پیرویان در ۲روستای تره دان و چکک در عرصه های بهداشتی درمانی،عمرانی،فرهنگی،آموزشی و کشاورزی به ارائه خدمات می پردازند.
نام:
ایمیل:
* نظر: