آخرین اخبار
کد خبر: ۶۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶
توسط بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی سپاه کازرون
سرگرد پاسدار حسن کریمی نام گذاری این دوره از مسابقات به نام شهدا را کاری پسندیده دانست و اظهارداشت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا پیش از آن که قدردانی از این بزرگواران باشد برای جامعه و خود ما مفید است چون تا آن زمان که در راه شهدا قدم برداریم عزت ما حفظ خواهد شد.
به گزارش تنویر، مسابقات قهرمانی فوتسال جام ستارگان بسیج یادبود شهدای ورزشکار به همت بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی ناحیه مقاومت کازرون در سالن 9 دی برگزار شد.

در این سری از مسابقات 8 تیم حضور داشتند که در نهایت با قهرمانی تیم شهدای جره و بالاده از حوزه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) به پایان رسید.

جام فوتسال بسیج به یاد شهدای ورزشکار برگزار شد/ قهرمانی تیم شهدای جره و بالاده+ عکس

سرگرد پاسدار حسن کریمی به سفارشات ائمه(ع) و پیامبر اسلام(ص) در خصوص ورزش اشاره کرد و اظهارداشت: ورزش موجب ایجاد نشاط فردی و جمعی می شود و اگر روحیه جوانمردی و پهلوانی در ورزش نهادینه شود علاوه بر حسن های ظاهری و سلامت جسم مروج فرهنگ اسلامی در جامعه به خصوص در میان قشر جوان خواهد بود.

کریمی با تشکر از دست اندرکاران این مسابقات نام گذاری این دوره از مسابقات به نام شهدا را کاری پسندیده دانست و تاکید کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا پیش از آن که قدردانی از این بزرگواران باشد برای جامعه و خود ما مفید است چون تا آن زمان که در راه شهدا قدم برداریم عزت ما حفظ خواهد شد.

جام فوتسال بسیج به یاد شهدای ورزشکار برگزار شد/ قهرمانی تیم شهدای جره و بالاده+ عکس

محسن حاجی پور مسئول تربیت بدنی ناحیه کازرون هدف از برگزاری این مسابقات را بزرگداشت یاد شهدای ورزشکار شهرستان و همچنین شناسایی افراد مستعد دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از نوجوانان و جوانان بسیجی در نقاط مختلف شهرستان هستند که توان بالایی در ورزش دارند و در صورت شناسایی، این افراد می توانند برای شهرستان و حتی کشور افتخار آفرینی کنند.

در پایان نیز فرزند شهید سید عبدالوهاب حسینی به عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات انتخاب شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: