آخرین اخبار
کد خبر: ۶۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
فرمانده سپاه کازرون خطاب به خانواده های شهدا
فرمانده سپاه کازرون در پیامی خطاب به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از رشادت های این اسطوره های تاریخ تشکر کرد و اظهارداشت: درود بی کران بر خون ها و اعضاء و جوارحی که نثار اسلام کردید، درود بر ایمان پولادین شما که تندبادهای زمانه در مقابلش زبون و ناتوانند.
به گزارش تنویر، فرمانده سپاه کازرون به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در پیامی خطاب به خانواده های معظم شهدا و رزمندگان از رشادت های این اسطوره های تاریخ تشکر کرد و اظهارداشت: درود بی کران بر خون ها و اعضاء و جوارحی که نثار اسلام کردید، درود بر ایمان پولادین شما که تندبادهای زمانه در مقابلش زبون و ناتوانند.

 متن کامل این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک که سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را پشت سر می گذاریم بیش از پیش به عظمت فداکاری ها و جانبازی های فرزندان رشید این ملت و خانواده معظم آنان که با چنگ و دندان از انقلابشان حفاظت کردند و اجازه ندادند لاشخوران بی وجود آسیبی به این دست آورد عظیم برسانند پی می بریم.

صبر و بردباری شما خانواده های شهدا و رزمندگان و ملت بزرگ ما «عقیدتی» است و به فرموده خمینی کبیر رحمه الله علیه جهادی که در راه عقیده باشد «شکست ناپذیر» است. درود بی کران بر خون ها و اعضاء و جوارحی که نثار اسلام کردید، درود بر ایمان پولادین شما که تندبادهای زمانه در مقابلش زبون و ناتوانند.

حال که در سایه سار اسلام، این ملت به عزتی بی مانند دست یافته و دشمنان عنود و لجوج قصد به زیر کشیدن پرچم برافراشته شده «لا اله الا الله» را دارند هیچ راهی جز استقامت و ادامه راه پر افتخار جهاد و شهادت نداریم و این ملت همانطور که در سالیان بعد از جنگ ثابت کرد، راه شهدا و جانبازان و خانواده های معظم آنان را تا تحقق کامل آرمان های دفاع مقدس و به اهتزاز در آمدن پرچم «اسلام حقیقی» بر قله دنیا ادامه خواهد داد.

شهری که مزین به نام 1100 شهید و هزاران جانباز و آزاده و رزمنده است و به واسطه تاریخ پر عظمت و افتخارش در قبل و بعد از انقلاب «دارالمومنین» شناخته می شود شایسته بهترین هاست و همه مسئولین به همراه آحاد مردم باید فرهنگ ناب این شهر انقلابی و اسلامی را حفظ کنند تا همچون اسلاف خود به مانند نگینی در نظام اسلامی بدرخشد.

اینجانب به نمایندگی از پاسداران و بسیجیان کازرون از لحظه لحظه صبر و استقامت و ایثار بی مثال خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز این شهرستان شهید پرور خالصانه سپاسگزارم و از درگاه الله جل جلاله رحمت بی‌پایان برای شهدای جاوید و صحت و سلامت را برای جانبازان و مجروحان عزیز خواستارم و درود پیاپی تقدیم آنان می‌ کنم.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون/ 31 شهریورماه 1394

نام:
ایمیل:
* نظر: