جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۵:۱۲
آخرین اخبار
گزارش
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۶۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
سرهنگ پاسدارعبدالرضا روستا :
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در جمع یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت مسئولین باید به این مسئله توجه داشته باشند خوشبینی نسبت به آمریکا ساده لوحی محض است

به گزارش تنویر ارسنجان  : سرهنگ پاسدار عبدالرضا روستا معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در مراسم گرد همایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس حوزه مقاومت بسیج کربلا ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از زائران بیت الله الحرام در سرزمین منا که نشانه بی کفایتی و بی لیاقتی آل سعود است و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین یاد و خاطره شهداء و ایثارگران ، به روند شکل گیری جنگ هشت ساله و تجاوز به کشور اسلامی ایران پرداخت و گفت :

"دشمن در این تجاوز محاسبات مختلفی را انجام داده بود و با خیال اینکه این نظام یک نظام نو پا و نو ظهور است ، ارتش چندان منظمی ندارد و سپاه و بسیج نیز تازه تشکیل شده و از انسجام لازم برخوردار نیست و همچنین در صحنه بین المللی هنوز روابط منسجمی با کشورها ندارد و قادر به تامین نیازمندیهای خود نیست دست به حمله زد.

سرهنگ روستا در ادامه گفت : دشمن همه چیز را پیش بینی و محاسبه کرده بود الا ایمان ، توکل بر خدا و معنویتی که در وجود مردم این سرزمین موج می زد.


وی با اشاره به اینکه دو مقوله ایمان و توکل بر خدا بود که باعث شد هشت سال در برابر تمام دنیا ایستادگی و استقامت کنیم گفت ما با اتکا به خدا و معنویت در مقابل دشمن ایستادگی کردیم و دشمن را در جنگ نظامی شکست دادیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت :دشمن بعد از اینکه در جنگ هشت ساله شکست خورد به این نتیجه رسید که امکان مقابله با ایران از طریق جنگ نظامی برای آنها وجود ندارد و لذا دست به دامان جنگ نرم شد و تهاجم فرهنگی را در دستور کار خود قرار داد و چنان روی این موضوع کار کرد که امروزه متاسفانه شاهد رخنه های تهاجم فرهنگی در کوچه و خیابان و بعضی از خانواده ها هستیم .

وی حوزه نفوذ جنگ نرم را بسیار گسترده  و  وسیع خواند و گفت :دشمن برخلاف جنگ سخت که از ما تلفات نیروی می گیرد ، با جنگ نرم به جذب نیرو می پردازد و این نیرو ممکن است در هر مقام و لباسی باشد و ما نباید از این موضوع غافل شویم .

سرهنگ عبدالرضا روستا با اشاره به اینکه جنگ نرم نیازی به تجهیزات و ابزار نظامی ندارد گفت :در این جنگ دورترین نقاط سرزمین ما در تیررس دشمن بوده و دشمن با کمترین هزینه و به وسیله ابزار جنگ نرم شامل موبایل و ماهواره و... تا درون خانه ها نفوذ کرده ، . . . . امروز ما در جنگ هایی قرار داریم که آنها را باور نداریم و آنها را خیلی راحت پذیرفته و بعضاً تسلیم شده ایم .

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم گفت : (( یادمان باشد آنهایی که در روز عاشورا مقابل امام حسین (ع) ایستادند کسانی بودند که مومن زمان خود و در رکاب امام علی (ع) در جنگ های مختلف شمشیر زدند و جانباز شدند فراموش نکنیم که شمر لعنت الله علیه جانباز جنگ صفین بود که در روز عاشورا امام حسین (ع) را به شهادت رساند.

وی با اشاره به اینکه جنگ امروز جنگ بسیار متفاوتی است گفت : جنگ امروز همه را درگیر می کند و تمام جامعه را در بر می گیرد و مانند ویروسی می ماند که وقتی وارد یک منطقه می شود همه را فرا می گیرد الا کسانی که در برابر این ویروس واکسینه شده باشند. و ما با تقوا و معنویت می توانیم خود را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن واکسینه کنیم .

وی همچنین ، هدف دشمن را از غوغا سالاری در بحث مذاکرات هسته ای ، نفوذ در این کشور دانست و گفت : دشمن با مذاکرات پی در پی و به بهانه های مختلف شرایط را فراهم می کند که در ابعاد مختلف نفوذ پیدا کند و ما باید در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشیم.

سرهنگ روستا گفت: مسئولین ما باید توجه داشته باشند که خوشبین بودن نسبت به آمریکا ساده لوحی محض است و ملت ما جنایات و خیانت های آمریکا را در نیم قرن اخیر فراموش نخواهد کرد .

وی در پایان علاوه بر اینکه وظیفه همه را تلاش برای ایجاد یک جامعه معنوی و اسلامی دانست گفت : امروز ما باید جهاد تبلیغی انجام دهیم  و گوش به فرمان رهبری  باشیم ، چرا که ایشان جهاد تبلیغی را واجب می دانند.


خوش بینی نسبت به آمریکا ساده لوحی محض است.

خوش بینی نسبت به آمریکا ساده لوحی محض است.

خوش بینی نسبت به آمریکا ساده لوحی محض است.

خوش بینی نسبت به آمریکا ساده لوحی محض است.

خوش بینی نسبت به آمریکا ساده لوحی محض است.

خوش بینی نسبت به آمریکا ساده لوحی محض است.

خوش بینی نسبت به آمریکا ساده لوحی محض است.
نام:
ایمیل:
* نظر: