آخرین اخبار
کد خبر: ۶۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
احمد زارعی:
بسیجیان پایگاه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) فرهنگ شهر کازرون، بازی "کلش آف کلنز" را آسیب شناسی کردند و با تولید مستندی پشت پرده های آن را افشا کردند.
به گزارش تنویر، به همت نوجوانان بسیجی پایگاه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) فرهنگ شهر و با همکاری بسیج دانشجویی کازرون، مستندی در خصوص آسیب های بازی "کلش آف کلنز   (Clash of Clans) تولید شده است.
مستندی که از تاثیرات مخرب «کلش آف کلنز» می گوید/ بسیجیان کازرون پشت پرده های «جنگ قبایل» را افشا کردند+ لینک مستند

احمد زارعی کارگردان و نویسنده این مستند در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به فراگیر شدن این بازی و افزایش کاربران آن در بین جوانان و نوجوانان کشور، اظهار می دارد: با توجه به اعتیاد و آسیب هایی که بازی کلاش او کلانز به همراه دارد، تصمیم گرفتیم قبل از انتشار نسخه جدید این بازی، با ساخت یک مستند قابل قبول، مردم را از آسیب ها و مشکلات بازی آگاه کنیم که امیدواریم در این راستا به هدف خودمان رسیده باشیم.

مستندی که از تاثیرات مخرب «کلش آف کلنز» می گوید/ بسیجیان کازرون پشت پرده های «جنگ قبایل» را افشا کردند+ لینک مستند

این فعال فرهنگی در ادامه به تشریح محتوای این مستند پرداخت و بیان داشت: در مستند بررسی آسیب های بازی "کلش آف کلنز" مواردی از قبیل اعتیاد آور بودن بازی و آسیب های آن، آموزش مادی گرایی و خشونت، تقویت حس نژاد پرستی و تنفر، هزینه و خرج های کاربران، بررسی امنیتی بازی، آسیبهای محیط چت بازی، آمار سودهای شرکت سازنده بازی، برخی از علایم شیطان پرستی در بازی و روش های ترک اعتیاد آن مورد بررسی قرار گرفته است.

وی که سرگروه حلقه شهید ولایی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) فرهنگ شهر نیز می باشد، می گوید: این مستند با همت اعضای حلقه که متشکل از دانش آموزان مقطع ابتدایی است تولید شده است و در کسانی که مستند را دریافت می کنند درخواست دارم  در انتشار حداکثری آن کوتاهی نکنند تا این نوجوانان نیز تشویق شوند.

دانلود مستند آسیب های بازی کلش آف کلنز ( دانلود از آپارات – ۱۰۰ مگابایت)

 

نام:
ایمیل:
* نظر: