کد خبر: ۷۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶
همزمان با هفته بسیج و در راستای ترویج فرهنگ بسیجی و با هدف معرفی بسیجیان نخبه و موفق در زمینه های مختلف، گروه مستند سازی صدا و سیمای استان با حضور در محل سازمان بسیج فرهنگیان فارس به تهیه برنامه ای درخصوص بسیجیان نخبه فرهنگی دارای سوابق درخشان در آموزش و پرورش پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، در ادامه برنامه های هفته بسیج و در راستای ترویج فرهنگ بسیجی و با هدف معرفی بسیجیان نخبه و موفق در زمینه های مختلف، گروه مستند سازی صدا و سیمای استان با حضور در محل سازمان بسیج فرهنگیان فارس به تهیه برنامه ای درخصوص بسیجیان نخبه فرهنگی دارای سوابق درخشان در آموزش و پرورش پرداخت.

در این برنامه مستند حسن زاده ریاست سازمان بسیج فرهنگیان استان به همراه تنی چند از فرهنگیان بسیجی حضور داشتند که در ادامه به معرفی اجمالی این نخبگان فرهنگی می پردازیم.

امین رحیمی به عنوان فرهنگی بسیجی فعال، استاد زبان انگلیسی، مؤلف چندین کتاب انگلیسی جهت آموزش این زبان به شیوه ای ساده و با رویکرد مسائل دینی و اسلامی و عضو شورای راهبردی بسیج فرهنگیان استان. تهیه کتب زبان انگلیسی با محتوای قرآنی و حدیث برگرفته از معارف اسلامی از اقدامات ارزنده نامبرده می باشد.

عملکرد وی در کشور به عنوان یک امر بدیع در جهت تعلیم و تربیت متربیان زبان های خارجی در کشور بسیار قابل توجه می باشد چراکه تاکنون تمامی محتویات آموزشی دارای مضامین غیراخلاقی و در تعارض با مبانی آموزش اسلامی است. ایشان هم اکنون 19 عنوان آموزشی در دست دارند.

محمد گودرزی که ریاست شورای عالی قشر بسیج فرهنگیان استان را بر عهده دارد به عنوان اولین طراح و مبتکر مدارس امین در کشور دارای کارنامه موفقی در امر آموزش و پرورش می باشد. (واحد های آموزشی امین مدارسی هستند که در آن به امر پرورش دینی نگاه ویژه ای شده و دانش آموزان آن بر مبنای یک نقشه راه اسلامی تربیت داده می شوند. هم اکنون مدارس امین در سراسر کشور به سبب موفقیت های اجرایی که در موضوعات اخلاقی داشته اند بسیار مورد توجه خانواده ها می باشند.)

سید محی الدین حسینی از فرهنگیان بسیجی فعال، خبرنگار تحلیل­ گر مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در روزنامه تماشا و عضو شورای راهبردی بسیج فرهنگیان استان می باشد.

زهرا احمدی از فرهنگیان بسیجی فعال، عضو شورای راهبردی قشربسیج فرهنگیان فارس و از مدیران موفق مدارس امین در مقطع دبیرستان مرحله دوم دخترانه می باشد. وی از مدیرانی می باشد که در تبیین و اجرای برنامه های فرهنگی با رویکرد دینی بسیار کوشا بوده و برنامه های نام برده در کشور قابل توجه است. به عنوان نمونه برنامه ما زنده ایم که یکی از موفق ترین، پرجاذبه ترین و اثرگذارترین فعالیت هایی است که می توان برای نوجوان محصل در زمان کنونی طراحی کرد و به اجرا درآورد. وی در سال 93 به عنوان مدیر برتر کشور از موضوع اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف از سوی مشاور عالی مقام معظم رهبری آیة الله اختری لوح تقدیر دریافت داشت.

یادآور می گردد این مستند در دو قسمت 30 دقیقه ای و در تاریخ های 4و 5 آذر ماه از شبکه استانی فارس پخش گردید.

/انتهای پیام/224224


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: