کد خبر: ۷۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
پيرو راستين گفته هاي رهبر انقلاب اسلامي باشید
بسم رب الشهداء والصديقين
الذين اذا اصابتهم مصيبه قالوا انا لله و انا اليه راجعون :
آنان که چون به حادثه سختي و ناگواري دچار شوند صبوري پيش گرفته و گويند ما به فرمان خدا آمده و به سوي او رجوع خواهيم کرد . بقره : 156 .
با سلام و درود فراوان به رهبر کبير انقلاب و امت شهيد پرور ايران اينک که فرزندي از تبار حسين سلاله پاک تاريخ فرياد ً هل من ناصر ينصرني ً بر مي آورد اين جانب علي رضا منفرد با ميل و رضايت کامل به سوي جبهه حق عليه باطل روانه مي شوم تا شايد بتوانم پاسخگوي اين نداي حق باشم و ادامه دهنده راه شهيدان کربلا و دين خويش را به اين امت شهيد پرور اداء نمايم و من از برادران مي خواهم که نگذارند اين گروهک ها پا بگيرند تا خيال خام خود را عملي سازند و به اسلام که سال هاي سال ياور مردم مستضعف بوده است و اينک هم مي باشد ضربه بزنند از برادران استدعا دارم که پيرو راستين گفته هاي رهبر انقلاب اسلامي باشند اگر به درجه رفيع شهادت نائل گشتم من را از مقر ستاد تشييع جنازه و در شاهزاده حسين در کنار قبر برادر شهيدم صفا دار شيباني دفن نمائيد و در پايان از پدر و مادر اقوام مي خواهم در تشييع جنازه من گريه نکنند چون من راه حسين ( ع ) را ادامه دادم و اينک من از مردم شهيد پرور سعادت شهر مي خواهم که نگذارند اسلام بي ياور بماند . والسلام

شهید علیرضا عباسی منفرد در سال1342 در شهرستان استان فارس به دنیا آمد سرانجام درتاریخ 21 تیر ماه سال 1367 در منطقه عملیاتی کوشک به شهادت رسید.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.
/224224


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: