آخرین اخبار
کد خبر: ۷۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳
خبر فوری:
یک منبع آگاه گفت: پیکر هفت شهید سرافراز تیپ تکاور امام سجاد علیه السلام که سه روز قبل در حومه حلب سوریه و در عملیات آزادسازی «نبل» و «الزهرا» به شهادت رسیدند امروز به کشور منتقل شد.

 به گزارش تنویر، به گفته یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود پیکر هفت شهید سرافراز تیپ تکاور امام سجاد علیه السلام که سه روز قبل در حومه حلب سوریه و در عملیات آزادسازی «نبل» و «الزهرا» به شهادت رسیدند امروز به کشور منتقل شد.

اسامی این شهدا عبارتند از: شهید محمد کاظم توفیقی و شهید محمد مسرور از بسیجیان کازرون، شهید سید فخرالدین تقوی از بسیجیان قائمیه، پاسدار شهید علی جوکار از روستای جروق، پاسدار شهید سجاد دهقان و پاسدار شهید هدایت اله غلامی از نوجین و پاسدار شهید عسکر زمانی از شهر رستم هفت شهیدی هستند که در نبرد با تروریست های تکفیری به شهادت رسیدند.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدای گرانقدر فردا (دوشنبه) راس ساعت 14 از شهدای گمنام کازرون به سمت گلزار شهدای بهشت زهرا کازرون برگزار می شود.

ایشان از مردم شهید پرور شهر کازرون دعوت کرد تا در این مراسم شرکت کنند و استقبالی پر شور از شهدای مدافع حرم به عمل بیاورند زیرا اینان مدافع حرم آل الله اند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: