آخرین اخبار
کد خبر: ۸۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
امام جمعه کازرون گفت:
حجت الاسلام خرسند گفت: دشمنی آمریکا و غرب در برابر ایران اسلامی تمام نشدنی است

به گزارش تنویر، امام جمعه شهرستان کازرون به همراه فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از طرح های اقتصاد مقاومتی پرورش ماهی و شترمرغ در شهرستان کازرون دیدن کردند.

دشمنی آمریکا و غرب در برابر ایران اسلامی تمام نشدنی است

در حاشیه این بازدید حجت الاسلام محمد خرسند در مصاحبه با خبرنگار تنویر اظهار داشت: این که مقام معظم رهبری از اقتصاد مقاومتی در این سال ها موارد زیادی را بیان کرده اند چون آینده را به خوبی رصد کرده اند که آمریکایی ها و غرب نمی خواهند ما به پیشرفت و ترقی برسیم.

دشمنی آمریکا و غرب در برابر ایران اسلامی تمام نشدنی است

خرسند افزود: روزی وقتی ما از انرژی هسته ای، موشک های دور برد، نانو و ... سخن می گفتیم ما را تمسخر می کردند و می گفتند که این ها خیال واهی دارند کشور جهان سوم را چه به این حرف ها، حرف گنده تر از دهان خود می زنید حالا زمانی که ما به این مقوله ها دست پیدا کردیم ما را تحریم می کنند.

دشمنی آمریکا و غرب در برابر ایران اسلامی تمام نشدنی است

ایشان این مطلب را هم اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی راه مقاوم شدن در مقابل این گونه مسائل و مشکلات است باید مردم، مسئولین، تشکل ها و همه و همه دست به دست هم دهیم و از این پله با هم راهی و همکاری عبور کنیم.

وی در پایان گفت: دشمنی آمریکا و غرب در برابر ایران اسلامی تمام نشدنی است ما باید آنقدر تلاش کنیم که دیگر در هیچ چیزی وابسته به غرب و آمریکا نباشیم به راستی معنای درستی که می توان از  اقتصاد مقاومتی کرد این است ما متکی به خودمان باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: