آخرین اخبار
کد خبر: ۸۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۴
امام جمعه قائمیه:
خطیب نماز جمعه بخش قائمیه گفت: خباثت و خیانت حکومت تروریستی و جانی و وهابی آل سعود با همدستی حکام دست نشانده آل خلیفه ننگ و نفرین ابدی را در تاریخ حکومتشان برجای گذاشته است.
به گزارش تنویر، حجت الاسلام قهرمان عباسی در خطبه های نماز جمعه بخش قائمیه با گرامیداشت هفته قوه قضاییه در سخنانی اظهار داشت: قضاوت کار بسیار سخت و مهمی است، انسان با حق الناس و با حق و باطل سر و کار دارد.

عباسی تصریح کرد:دقّت نظر حوصله زیاد پرهیز از تحت تأثیر عوامل مختلف قرار گرفتن، تسلط کامل امور حقوقی و قضائی، شجاعت در انشاء رأی بسیار مؤثر است.قطعاً در امر قضاوت فردی براساس اسناد و مدارک و شواهد و برخوردار بودن وکیل مدافع و ادّله قانونی اثبات کننده حاکم و فردی دیگری محکوم می شود.

وی ادامه داد: این امر نباید در فضای عمومی جامعه باعث ایجاد فضای اتهام و تضعیف قوه قضایه شود تضعیف قوه قضاییه در ترویج فساد و گسترش بی عدالتی تأثیر گذار است.

امام جمعه قائمیه ضمن تسلیت به خانواده های سربازان جوان شهرستان کازرون که در  سانحه تصادف رانندگی کشته شدن گفت: تلفات انسانی ناشی از حوادث رانندگی در کشور ما در طول سال از تلفات ناشی از برخی بیماریهای سخت بیشتر است.

عباسی تصریح کرد: با اتخاذ تدابیر و راه کارهای دقیق و آسیب شناسی درباره  تصادفات جاده ای و اعمال قوانین سخت تر در راهنمایی و رانندگی و مطالعه دقیق در پروژه های راه سازی و ایمنی جاده ها امیدوارم شاهد چنین حوادث تلخ وناگوار نباشیم.

عباسی گفت: خباثت و خیانت حکومت تروریستی و جانی و وهابی آل سعود با همدستی حکام دست نشانده آل خلیفه  ننگ و نفرین ابدی را در تاریخ حکومتشان برجای گذاشته است، حکومت آل خلیفه که حقوق و حرمت و عزت هموطنان خود را به خاطر سر سپردگی به آل سعود و غرب حفظ نکند چگونه می تواند ادعای حق حاکمیت بر سرنوشت مردمش را داشته باشد.

ایشان ادامه داد: امروز آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانشان با تشکیل جبهه غربی، عربی تلاش می کنند که مردم منطقه از طبیعی ترین حقوق انسانی که همان تابعیت از کشورشان است را محروم کنند.

امام جمعه قائمیه متذکر شد: آمریکا و اسرائیل با این کار به خیال خام خود ملت ها را تسلیم تصمیمات استکباری خودشان کنند، امّا بیداری اسلامی و ترویج روحیه انقلابی گری در بین جوانان غیور و مؤمن این هدف پلیدشان را به گور خواهد برد.

وی در پایان تصریح کرد: هشدارها، توصیه ها و رهنمودهای، رهبری در جمع اساتید دانشگاه و شاعران متعهد و کارگزاران نظام باید تبدیل به یک مطالبه عمومی گردد اساتید و دانشجویان و شاعران و کارگزاران انقلابی می تواند کشور را از رکود اقتصادی و از تأثیر ات شوم جنگ نرم نجات دهد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: