آخرین اخبار
کد خبر: ۸۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه درسپاه:
سردار محبی فرهنگ سازی و ترویج فریضه امر به معروف ونهی از منکر را به عنوان رکن اصلی برنامه فرهنگی تبلیغی در سپاه برشمرد و افزود:امر به معروف و نهی از منکر همانند سایر فرائض مثل نماز و روزه واجب است.
به گزارش تنویر، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین محبی معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در حاشیه برنامه هشتمین پایش مسئولین تبلیغات سپاه‌های مازندران، گیلان، قزوین و گلستان در گفتگویی مهمترین نقش فرهنگی تبلیغات سپاه را در تحقق امر به معروف ونهی از منکر خواند.


سردار محبی فرهنگ سازی و ترویج فریضه امر به معروف ونهی از منکر را به عنوان رکن اصلی برنامه فرهنگی تبلیغی در سپاه برشمرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر همانند سایر فرائض مثل نماز و روزه واجب است .


معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه اجرا و پیروی از فریضه امر معروف را برای کارکنان سپاه حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: کارکنان سپاه همانگونه که در قبال نماز و روزه حساسیت دارند و به هیچ عنوان حاضر به ترک و اهمال در آن نیستند، نسبت به این مهم (امر به معروف و نهی از منکر) هم حساسیت بالایی داشته و باید طوری فرهنگ سازی کنندکه این موضوع در برنامه روزمره آنان دارای جایگاه شده و دیگران را هم به آن ترغیب نمایند.


سردار محبی ساری و جاری سازی امر به معروف و نهی از منکر در زندگی پاسداران، بسیجیان، مومنین و مسلمانان را خواستار شد و گفت: معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه باید نسبت به این مقوله احساس مسئولیت وجود آورد و آن را وظیفه تلقی کند.


وی استفاده از شیوه و برنامه تبلیغی ترویجی و بهره مندی از ابزار نوین در تحقق امر معروف و نهی از منکر را خواستار شد.

گفتنی است پایش فرهنگی و تبلیغی با حضور مسئولین سپاه  به صورت سلسله مراتب در همه استان‌ها برگزار می شود و امسال سپاه کربلای مازندران میزبان مسئولین فرهنگی تبلیغی سپاه استان‌های قزوین، گیلان و گلستان را برعهده داشت و در  این پایش موانع و مشکلات سال 94 و سه ماهه اول سال جاری مورد بررسی و ارزیابی  قرارگرفت تا راهکارهای شایسته  اتخاذ گردد.

 

منبع: سپاه نیوز

 

نام:
ایمیل:
* نظر: