آخرین اخبار
کد خبر: ۹۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
در بیانیه بسیج دانش آموزی خشت تاکید شد:
بسیج دانش آموزی خشت در واکنش به لایحه ای که دولت در مورد بسیج دانش آموزی بیانیه ای را منتشر کرد.

به گزارش تنویر، بسیج دانش آموزی خشت در واکنش به لایحه ای که دولت در مورد بسیج دانش آموزی بیانیه ای را منتشر کرد که به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

« درود و صلوات میفرستیم به رواح پاک و ملکوتی بنیانگذار انقلاب کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام  خمینی (ره)، شهدای هشت سال دفاع مقدس،36000 شهیدگلگون کفن دانش آموز، ویژه 3000 شهید دانش آموز استان فارس و همچنین 41شهید دانش آموز خشت و کنارتخته و کمارج، مقام عظمای ولایت در دیدار با دانش آموزان امسال فرمودند که عده ای مخالف انجام امورات فرهنگی در مدارس می باشند.

 در دوران هشت سال دفاع مقدس مدرسه شهید دهقانی در شهرخشت و دیگرمدارس در شهرکنارتخته و کمارج کاملا تبدیل به مرکز نظامی شده و با آموزش هایی که توسط بسیج داده شد دانش آموزان زیادی به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند و 41شهید دانش آموز تقدیم به انقلاب شد.

 

ما شورای همفکری علوی و فاطمی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی چند سوال از ریاست محترم جمهوری به خاطر لایحه عجیبش به مجلس داریم؛ چرا در هشت سال دفاع مقدس این همه رزمنده زیر ۱۸ سال به جبهه ها رفتند و بسیاری از آنها به شهادت رسیدند؟ چرا امام فرمود رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله ای است که نارنجک به خود می بندد و زیر تانک می رود؟ جناب آقای روحانی در هر صورت انسان ممکن الخطاء می باشد اشتباه خود را بپذیرید و تا دیر نشده از خانوادهای محترم و معظم شهدای دانش آموز معذرت خواهی کنید که انشا الله خداوند منان هم شما را ببخشد، یعنی این همه توهین به بسیج، متاسفانه آن هم به بسیجی که  تجلی گاه مردان مردی است که رفتند تا ما بمانیم، مردان بی ادعایی که قهرمانانه جنگیدند و محنت اسارت و جراحت، نقص عضو را به جان خریدند، تا آرمان هایمان در زیر چکمه های شب پرستان لگدمال نشود.

بسیج شجره طیبه ای است که ثمره آن عشق است،عشق به تمام خوبی ها.


بسیجی که نماد حضور در صحنه های بی بدیل جانبازی در راه دوست است و شاهراه نورانی معرفت است که رهروان آن یک شبه ره صدساله عرفان را طی می کنند، بسیجیان دانش آموختگان دانشگاهی هستند که حسین بن علی علیه سلام باخون مقدس خود و اصحابش سرفصل دروس آن را تقریر فرموده اند.


این که لبه تیز پیکان خصم نهاد مردمی بسیج این یادگار امام و شهدا را نشانه گرفته اید و تلاش همه جانبه ای به کار برداید تا این سازمان را تضعیف کنید متاسفیم؛ چرا که بسیج ایران نماد مقاومت و سمبل عزت مردم ایران و الهام بخش مستضعفان جهان است و می رود تابه الگویی در منطقه تبدیل شود و نمی توان انکارکرد که نیروی عظیم الحشدالشعبی عراق از بسیج الگوگرفته است و همین نیروی عظیم بود که داعش این مزدور دست ساخته امریکا را در عراق به زانو در آورد.

 

نیروی مردمی بسیج حقیقتی انکار ناپذیر است که شیطان بزرگ را به  عجز کشانده است لذا توطئه های امریکا و اذناب منطقه ای آمریکا علیه بسیج واکنشی به قدرت عظیم این نهادمقدس است.


اینک بسیجیان این فرزندان خمینی بزرگ بدون توجه به یاوه سرآیی های قلدرمابانه دشمنان می رود تا پرچم افتخار انقلاب اسلامی را با دست توانای خود بر رفیع ترین قله های عزت و شرف درعرصه های مختلف برافرازند.

بر اساس قرآن کریم که می فرماید: هیچ مسلمانی حق ندارد زیر سلطه کافر رود یا تابع قوانین کافر شود بنابراین ما مجبور نیستیم و نباید برای خوش آیند نهاد های بین المللی و بیگانگان نهاد مقدس و ارزشی و انقلابی بسیج دانش آموزی را تضعیف کنیم.»

نام:
ایمیل:
* نظر: