آخرین اخبار
کد خبر: ۹۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
به یاد یاس های سرخ؛
یادواره شهدای زن شهرستان کازرون با سخنرانی حجت الاسلام خرسند در حسینیه کوی هاشمی کازرون برگزار شد.
به گزارش تنویر، یادواره شهدای زن به همت حوزه الزهراء (س) ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با حضور پر شور و شعور بانوان در حسنیه کوی هاشمی شهرستان برگزار شد.

یادواره شهدای زن در شهرستان کازرون برگزار شد


در این یادواره سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی ضمن عرض خیر مقدم به حضار و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای زن از حضور پرشور بانوان در مراسم قدر دانی کرد و گفت: در زمان جنگ تحمیلی زنان مومن نقش بسزای در روانه کردن فرزندان و همسران خود به جبهه ها ایفا کرده اند و همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند: زنان در به ثمر رسیدن انقلاب قدم های خوبی برداشتند.

یادواره شهدای زن در شهرستان کازرون برگزار شد

در ادامه جلسه حجت الاسلام خرسند امام جمعه شهرستان کازرون گفت: مرد از دامن زن به عرش عروج می کند و این که ما گل های فراوانی داشتیم که چه در اوایل انقلاب و چه در جنگ تحمیلی در راه خدا دادیم هم این ها از قبال حضور یک زن رشید و دلاور بوده است.

یادواره شهدای زن در شهرستان کازرون برگزار شد

خرسند بیان کرد: و ما الان به عینه می بینیم که وقتی جوانان ما به دفاع از حریم اهلبیت می روند یک زن با دلی قرص و محکم پشت سر او بوده است که بدون دغدغه می رود و جان شیرین خود را در راه خدا و دفاع از حریم بی بی حضرت زینب(س) نثار می کند.

وی به این نکته هم اشاره کرد: زن با حضور عفیفانه خود در اجتماع خود دست به جهاد زده و با همسر داری جهادی دیگر را رقم زده است پس بدانید که زنان در جهاد نه عقب تر و نه جلو تر اند بلکه در کنار مردان به جهاد در راه دین می پردازند.  

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: