پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۵۳:۵۵
آخرین اخبار
گزارش
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۹۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
بمناسبت هفته بسیج فرماندار شهرستان با حضور در محل ستاد ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ارسنجان با فرماندهی این نهاد دیدار وگفتگو نمود.

به گزارش تنویر ارسنجان در دومین روزاز هفته  گرامیداشت بسیج فرماندار شهرستان ارسنجان با حضور در ستاد فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه ارسنجان از نزدیک با جناب سرهنگ مهدی قادری فرماندهی  ناحیه  بسیج سپاه ارسنجان دیدار نمودند .

در این دیدار آقای کاظمی فرماندار شهرستان ارسنجان  با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج وگرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار نظام  امام (ره) وشهدای 8سال دفاع مقدس بویژه شهدای بسیجی  با اشاره به برکات حضور بسیج در کشور گفت: بسیج با تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) توانست تا به امروز از آرمانها وارزش های انقلاب ونظام اسلامی بخوبی پاسداری نماید.

رئیس شورای تامین شهرستان ارسنجان گفت: هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین صورت گرفته است،

فرماندارشهرستان ارسنجان اظهار داشت: بسیج تشکلی خود جوش از مردم خدا جو، مخلص و فداکار است که برمبنای فرهنگ اسلام ناب محمدی واز همدلی وهمراهی یکا یک افراد مومن با یکدیگر برای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی  تشکیل شده است.

در این دیدار جناب سرهنگ قادری ضمن گرامیداشت این هفته وقدردانی از  حضور فرماندار از تعامل سازنده فرماندار واعضای شورای اداری شهرستان  در تمامی برنامه های جاری ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان تشکر وقدردانی  نمود

در پایان فرمانده سپاه ارسنجان با اهدای لباس مقدس بسیجی به فرماندار شهرستان از ایشان خواست که در برنامه های که به مناسبت هفته بسیج می باشد با لباس بسیجی حضور یابد.


دیدار فرماندار شهرستان با فرماندهی سپاه به مناسبت هفته بسیج

دیدار فرماندار شهرستان با فرماندهی سپاه به مناسبت هفته بسیج





نام:
ایمیل:
* نظر: