آخرین اخبار
کد خبر: ۹۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۱
فرمانده سپاه کازرون:
سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی گفت: اگر مسئولین دولتی ما با این تفکر بسیجی وارد هر صحنه ای بشود قطعا پیروز میدان می شود و امروز تکیه بر منش و تفکر بسیجی ضرورتی برای همه دولتمردان است.
به گزارش تنویر، در روز 5 آذر 95 اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان کازرون با عنوان مدافعان حرم در کازرون به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برگزار شد.

 در این اجتماع پر شور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت رسول(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) اظهار داشت: بسیجی که به فرمایش مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(مدظله العالی) الهام شد به حضرت امام (ره) تا بسیج تأسیس بشود حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایران است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی در ادامه بیان کرد: بسیج امروز الگوی حزب الهی ها،حیدریون، الحوثی ها و... است، مهم ترین عامل ثبات و وحدت در ایران اسلامی، مهم ترین عامل وحدت ملی و انسجام جمهوری اسلامی است و عملکردی فرا جناحی و فراقومی دارد، مهم ترین عامل برقراری امنیت در کشور از دور دست ترین نقاط مرزی تا عمق شهرهاست و بسیج لنگرگاه ثبات جمهوری اسلامی است.

شرفی ضمن تاکید و تبیین نقش تاثیر گذار بسیج در دفاع مقدس خاطر نشان کردند: بسیج در هیچ عرصه ای عقب نشینی نکرده و نخواهد کرد و علی رغم توطئه های روز افزون استکبار در رسانه ها علیه بسیج و تلاش برای نا امید کردن جوانان از بسیج به حول و قوه الهی بسیج روز به روز بالنده تر می شود.

ایشان در این را هم افزود: بسیج امروز با بالابردن توان رزمی در  همه اقشار مختلف بنیه نظامی کشور را  به حدی بالا برده که به اعتراف کارشناسان نظامی دانشکده های پیشرفته دنیا به بزرگترین و مقتدرترین ارتش دنیا تعبیر شده و به عنوان کابوسی برای استکبار و نقطه خوفناک برای دشمنان تشیع تبدیل شده است و این آن چیزی که در خلال انقلاب دشمنان ما از آن واهمه داشتند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی گفت: تفکر بسیجی است که عامل پیروزی حزب الله در مقابل رژیم سفاک و تا دندان مسلح صهیونیستی شده است، فرهنگ بسیجی امروز عامل به دفاع از مردم مظلوم یمن سوریه و عراق است.

این مقام مسئول در پایان این را نیز بیان کرد: تفکر بسیجی یک تفکر درون گرا، خدامحور، خوداتکا و سازنده است، اگر مسئولین دولتی ما با این تفکر بسیجی وارد هر صحنه ای بشود قطعا پیروز میدان می شود، و اگر برعکس آن، آن چیزی که آمریکا می خواهد بشود، با هر امکاناتی که در دست دارد شکست خواهد خورد، امروز تکیه بر منش و تفکر بسیجی ضرورتی برای همه دولتمردان است.

لازم به ذکر است در انتهای این تجنع پر شور و شعور از خانواده های شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: