آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز اعلام کرد:
سرهنگ محبی پور گفت: نگهبانی وحفاظت از کیان انقلاب اسلامی که همان حفظ وحراست از جامعه اسلامی در مقوله تامین امنیت می باشد،سپاه وظیفه خود می داند.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله؛ فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز  در جلسه شورای مدیران و فرماندهان این ناحیه با اشاره به آسیب‌ها و فرصت‌های فضای مجازی گفت: امروزه باید لشکر فضای مجازی در زمینه انتقال مطالب مفید، آموزنده و اثربخش فعال باشند و جمله آتش به اختیار مقام معظم رهبری نیز همین است كه منتظر نباشیم تا كسی بیاید برای ما كار كند بلكه باید خودمان در این حوزه محتواهای مفید و اثربخش تولید و تكثیر كنیم.

وی با بیان اینکه اشرافیت و آمادگی سپاه در مقوله تأمین امنیت طی یک ماه اخیر پس از حادثه تروریستی تهران همگام با سایر دستگاه‌ها در شهر شیراز وجود دارد، گفت: نگهبانی و حفاظت از کیان انقلاب اسلامی که همان حفظ و حراست از جامعه اسلامی است، در مقوله تأمین امنیت پدیدار می‌شود و این مسئله‌ای كه سپاه وظیفه خود می‌داند.

ورود سپاه درراستای ارتقای امنیت شهر شیراز پس از حادثه تروریستی اخیر تهران

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با تأكید بر اینكه برای حراست از كیان جمهوری اسلامی با همه قوا دفاع می‌كنیم، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی تا پای جای ایستاده‌اند،طی یک ماه اخیر رده‌های سپاه در شهر شیراز برای تأمین امنیت مراکز عمومی دوشادوش سایر دستگاه‌ها برای تأمین امنیت مردم ادای دِین و انجام‌ وظیفه کرده‌اند.

مهم‌ترین موضوعات نواحی بسیج حفظ توان رزم بسیج است

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینكه یکی از مهم‌ترین موضوعات نواحی بسیج حفظ توان رزم بسیج در قالب گردان‌های بسیج است، گفت: در این میان طی سال‌های گذشته سازماندهی و چیدمان گرادان‌های رزم بسیج برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفته است و نیروهای بسیج مردمی آماده دفاع از جامعه در زمینه‌های مختلف هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: