آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
به مناسبت روز حجاب وعفاف؛
هماهنگ کننده مراسم روز حجاب و عفاف، گفت: روز چهارشنبه 21 تيرماه تجمعي با حضور ده‌ها هزار نفر از مدافعان حريم خانواده در خيابان ارم شيراز برگزار مي‌شود.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز؛  هماهنگ کننده مراسم روز حجاب و عفاف در شیراز  گفت: ستاد مردمی هفته حجاب و عفاف با مشارکت نواحی بسیج، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداري و نیروی انتظامی، برپائي تجمع مدافعان حريم خانواده را براي روز 21 تيرماه برنامه‌ريزي كرده است.

وي گفت: اين تجمع از ساعت 18 تا 19 و 30 دقيقه عصر روز 21 تير در ابتداي خيابان ارم برگزار و پيش‌بيني مي‌شود كه قريب به 10 هزار نفر در آن شركت داشته باشند.

محبي‌پور افزود: تشویق و تبلیغ فرهنگ عفت و پاکدامنی، مطالبه گری از مسئولین برای تلاش بيشتر در زمينه تحیکم بنیان خانواده و ... از اهداف این تجمع مردمی است .

فرمانده سپاه ناحيه ثارالله(ع) شيراز با دعوت از عموم مردم براي شركت در اين مراسم، گفت: در حاشيه اين تجمع، نمايشگاه عرضه محصولات فرهنگي مرتبط با حجاب و عفاف، ايستگاه صلواتي و .. نيز برپا خواهد شد.

محبي‌پور همچنين خاطرنشان كرد: اجراي نمايش خياباني، سرود جوانان، قرائت بيانيه توسط خواهران و برنامه‌هاي مختلف فرهنگي براي اين تجمع پيش‌بيني شده است.

به گزارش تنویر ناحیه ثارالله، هجدهم لغايت بيست و چهارم تيرماه با عنوان هفته حجاب و عفاف ناميده شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: