یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۱۱۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
به همت بسیج فرهنگیان نی ریز
کارگاه آموزشی " زلزله و مدیریت بحران " به همت بسیج فرهنگیان و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر شهرستان نی ریز در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی بسیج فرهنگیان نی ریز کارگاه آموزشی " زلزله و مدیریت بحران " به همت بسیج فرهنگیان و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر شهرستان نی ریز در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.
در این کارگاه یکروزه که جمعی از سرگروه های حلقه های صالحین نیز حضور داشتند علی رضا جوکار رئیس هلال احمر شهرستان نی ریز ضمن بیان نکات پیشگیری درهنگام  وقوع زلزله و لزوم  تشکیل ستادبحران در سطح شهرستان گفت: مهم‌ترین نگرانی شهرستان نی ریز قرار داشتن شهرستان بر روی گسل زلزله و همچنین فرسوده بودن بیش از 70 درصد بافت شهری و روستایی است .
وی افزود بعد از حادثه بم به دستور مقام معظم رهبری(مد)  14 کار گروه برای مواقع وقوع زلزله و حوادث غیرمترقبه تشکیل شده است  تا خدمت رسانی سریع و کارآمد تر انجام شود گفت برنامه ریزان شهری باید قبل از وقوع حادثه راهکارهایی برای پیشگیری از آسیب های احتمالی هنگام بروز بحران اتخاذ کنند  از جمله در اختیار قرار دادن زمین و تسهیلات به منظور جابجایی ساکنین.، در اختیار قرار دادن تسهیلات کم بهره جهت مقاوم سازی، افزایش مانورهای زلزله در مدارس، و لزوم داشتن یک امدادگر  در هر خانواده  و ... را ضروری دانست.
در ادامه وی با بیان اینکه 50 درصد امدادگران در 24 ساعت اولیه، خود مردم و بسیجیان هستند خواستار آموزش و آگاهی بیشتر آنها شد.
و در پایان خواجه زاده مدیر بسیج فرهنگیان به پاس برگزاری این کارگاه از همراهی و همکاری قره چاهی مدیر آموزش و پرورش و جوکار ریاست هلال احمر نی ریز تقدیر و تجلیل نمود.

کارگاه آموزشی زلزله و مدیریت بحران بسیج فرهنگیان نی ریز

کارگاه آموزشی زلزله و مدیریت بحران بسیج فرهنگیان نی ریز

کارگاه آموزشی زلزله و مدیریت بحران بسیج فرهنگیان نی ریز
نام:
ایمیل:
* نظر: