آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در مراسم تجلیل از دانش آموز نوید محمدی گفت: قهرمانان ورزشی مروج ارزشهای اسلامی درمیادین بین المللی هستند

موسی زارعی که در مراسم تجلیل از دانش آموز بسیجی نوید محمدی قهرمان کاراته المپیک 2018 آرژانتین حضور داشت عنوان کرد:رهبرمعظم انقلاب در دیداری که با اعضای ستادکنگره ورزش کشورداشتند باصراحت اعلام کردند از ورزشکارانی که درمیادین بین المللی مروج ارزشهای اسلامی هستندتجلیل شود..

وی با بیان اینکه شناسایی ورزشکاران بسیجی مروج ارزشهای اسلامی درحال انجام است اظهار داشتند:پهلوانان ما همواره درکنارمردم بودند و دست نیازمندان درمشکلات و بلایای طبیعی را گرفته اند. قدرت و بازوی ورزشکاران در خدمت جامعه ورزشکار و مردم است و برآیند و نتیجه جامعه توسعه سلامت،نشاط و امیدواری است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) گفت: باورداشتن به توانمندی دانش آموزان،تلاش مربیان و همراهی و کمک مدیران مدارس و خانواده ها،امید و اعتماد بنفس دانش آموز را برای کسب افتخارات ملی دوچندان میکند.

سرهنگ زارعی درپایان ضمن قدردانی دوباره از موفقیت بدست آمده،برلزوم پرهیز از هر گونه کبروغرور ازسوی دانش آموزان و مربیان آنان برای ادامه مسیر موفقیتها تاکیدکرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: