گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۱۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۵
سرگرد نصيبي در سخنراني قبل از خطبه نماز جمعه
به گزارش خبرنگار تنوير - سخنران قبل از خطبه نماز جمعه روز قدس فراشبند سرگرد پاسدار اميد نصيبي در جمع روزه داران حمايت وپشتيباني ملل اسلامي از يكديگر را از واجب ترين فرائض مسلمانان دانست .
به گزارش خبر نگار تنوير -ديروز در جمع صد ها روزه دار و نماز گزار قبل از خظبه هاي نماز جمعه سرگرد پاسدار اميد نصيبي فرمانده ناحيه فراشبند ضمن تشكر از حضور بي نظير مردم در راهپيمايي با بيانيه مجمع عالي بسيج را به شرح زير بيان نمود.

از پيامبر اكرم نقل شده است كه: «خداي متعال به داود وحي فرمود: اي داود! هيچ بنده اي نيست كه ستمديده اي را ياري رساند يا در ستمي كه به او رفته، همدردي كند، مگر اين كه گام هاي او را در آن روزي كه همه گام ها مي لغزد، استوار نگه دارم».

**  در مكتب اسلام و آموزه‌های دينی و قرآنی، يكی از اصلی‌ترين رسالت‌های يک فرد مسلمان، تعهد اجتماعی و رسيدگی به امور همه مسلمانان اعم از همسايه، هم‌زبان، هم‌دين، هم‌كيش، هم‌وطن و يا غير‌هم‌وطن است كه در دين مبين اسلام نيز از همان روزهای نخست ظهور اسلام، رسالت و اصلی‌ترين شاخصه‌ای كه حضرت رسول اكرم(ص) و ائمه اطهار(ع) به عنوان فضيلت ثابت در زندگی اجتماعی مطرح فرمودند، همان حمايت از مستضعفين بوده است ؛بنابراين لازم است كه در جهان معاصر برای دست‌يابی به وحدت و همدلی در بين مسلمانان، حمايت از يكديگر و تبعیت از منويات حضرت امام خمينی(ره) و مقام عظمای ولایت به‌عنوان ‌پرچم‌داران و طلايه‌داران نهضت حمايت از آزادگان و مستضعفان دنيا این مهم  مورد توجه خاص قرار گيرد. حمايت و پشتيبانی ملل اسلامی از همديگر در جهان كنونی از واجب‌ترين فرائض مسلمانان است ؛ ما همواره از آموزه‌های دینی و حیاتی قرآن آموخته‌ايم كه يك مسلمان هرگز نبايد غير مسلمان و يا كافر را به عنوان ولی و حاكم خود بپذيرد اما متأسفانه بسياری از كشورهای اسلامی حاكمانی دارند كه به اسلام و قرآن خيانت كرده و وابسته به استكبار و مزدوران هستند و يا اينكه با سكوت خود به آنها كمك می‌كنند و به طور قطع مسلمانان بايد از يكديگر حمايت كنند تا بتوانند محوريترين اصل اسلام كه همانا عزت و عظمت آن است را به مرحله‌ای برسانند كه شاهد خلق و آفرينش مجدد تمدن اسلامی در سطح جهان باشيم.

***  امسال با گذشت 34 سال از ابتکار راهبردی و آینده‌نگرانه حضرت امام خمینی (ره) درنامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس در حالی به استقبال آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس می رویم که استکبار و صهیونیسم با وحشت از موج بیداری اسلامی همه توان و راهبرد خود را بر محور انحراف جنبش های بیداری در کشور های منطقه متمرکز نموده است. دولت های مرتجع عرب ، گروه های تند رو سلفی و القاعده را برای ایجاد نا امنی در سوریه تجهیز که کمر به نابودی محور مقاومت بسته اند. جنبش بیداری شیعه در بحرین، یمن، شرق عربستان به شدت سرکوب و دولت صهیونیستی در سایه اختلافات موجود در دنیای اسلام به انهدام منازل فلسطینیان و ایجاد شهرک های جدید در عمق اراضی اشغالی با گستاخی هرچه تمام اتحادیه اروپا در خوش خدمتی به رژیم غاصب و با هدف تضعیف محور مقاومت حزب الله لبنان در شرایطی  حزب الله لبنان  را در ردیف گروه های تروریستی قلمداد می کند که دولت صهیونیستی اسرائیل بزرگترین شبکه تروریزم دولتی محسوب  می شود که جسارت و وقاحت را به جایی رسانده که علنا ًبا اطلاع قبلی، حماس و فلسطین را از هوا و زمین ترور می کنند. در چنین شرایطی ملتهای مسلمان و دولت مردان بیش از گذشته باید هوشیاری خود را در گوشزد نمودن مجدد خطر فراگیری غده چرکین صهیونیزم و در کالبد کشورهای اسلامی حفظ نمایند. از یاد نبرده ایم آرمان رژیم غاصب صهیونیستی تصرف سرزمین های از نیل تا فرات است. دقیقا نقاط حساس و شریان حیاتی جهان اسلام را نشانه رفته اند. حد فاصل نیل تا فرات تمامی مکان های مقدس مسلمین و دنیای اسلام واقع شده است. از این رو باید ما مسلمانان با اتحاد و همبستگی و همدلی و همیاری همدیگر و با و حدت و یکپارچکی و با حضور یکپارچه خود در صحنه های ملی و مذهبی به ویژه راهپمایی روز قدس حمایت خود را از حقوق ملت های مظلوم جهان به ویژه ملت فسلطین اعلام نموده و  جهت نابودی رژیم صهیونیستی و اشغالگر اسرائیل و نجات ملت فلسطین تا پای جان ایستاده گی کنیم.

      روز جهانی قدس روزی است که دنیای اسلام و مسلمانان جهان با وحدت کلمه و الهام از آموزه های اسلام ناب و                        اندیشه های حضرت امام (ره) خروش انقلابی خود را علیه اشغالگران صهیونیسم فریاد خواهند داشت.
      به تعبیر امام راحل عظیم الشان باید برای آزادی قدس از مسلسلهای متکی بر ایمان استفاده کرد . امروز جهان اسلام پتانسیل عظیمی برای تحقق فرمان امام و آزادی قدس در درون خود نهفته دارد . مجمع عالی بسیج شهرستان فراشبند ضمن محکومیت حرکت های تفرقه افکنانه و جنگ های داخلی در جهان اسلام و حمایت از موج بیداری اسلامی موضع سیاسی و جهت دار اتحادیه اروپا و تضعیف محور مقاومت را محکوم نموده و ضمن اعلام خشم و انزجار از صهيونيست و استكبار جهاني، با بهره‌مندي از منويات امام خامنه ای (مد ظله العالی) و همگام با حضور گسترده و يكپارچه تمامي مسلمانان و مردم جهان در راستاي وظيفه اسلامي و انقلابي خود و خلق حماسه سياسي ديگري، درميان سيل خروشان راهپيمايان روز قدس حضور يافته و از همه ي اقشار ملت شريف ايران و توده های میلیونی جهان اسلام  جهت شرکت گسترده در راهپیمایی میلیونی روز جهانی قدس دعوت می نماید.


پايان پيام /224224


نام:
ایمیل:
* نظر: