آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۰۴:۳۰
جانشين فرمانده سپاه فجر استان فارس جدا كردن مردم از دين و اعتقاداتشان را از مهمترين اهداف برخي از جريان ها عنوان كرد و گفت: اين گونه جريان ها بر اساس انحصاري كردن ثروت، قدرت و مقام شكل مي گيرند.

 سردار ابوالفضل گزني ديروز در گردهمايي رؤساي ادارات، فرماندهان پايگاه ها و حوزه هاي مقاومت بسيج شهرستان داراب، گفت: مردم مي بايست با بصيرت و پيروي از ولايت از كم رنگ شدن ارزش ها و خون شهدا، جلوگيري و دست دشمنان اسلام را براي حاكم شدن بر اين كشور قطع كنند.


وي افزود: سپاه به عنوان بازوي پر توان جمهوري اسلامي، هيچگاه اجازه نمي دهد در راه خدا، رهبري و انقلاب اسلامي، انحراف ايجاد شود.

جانشين فرمانده سپاه فجر فارس بيان کرد: الگوي سپاه، روحانيت و علمايي هستند كه فقط در راه خدا و دين گام بر مي دارند و تازماني كه سپاه در اين راه استوار بماند به انقلاب هيچ گونه خدشه اي وارد نمي شود مشروط بر اينكه مردم در تمام زمينه ها از رهبري تبعيت كنند.

وي گفت: تا هنگامي كه ارتباط بين مردم، قرآن، اهل بيت و ولايت فقيه حفظ شود هيچ جرياني و حتي اگر تمامي ايادي استكبار هم عليه جمهوري اسلامي متحد شوند، هيچ غلطي نمي توانند بكنند.

گزني جدا كردن مردم از دين و اعتقاداتشان را از مهمترين اهداف برخي از جريان ها عنوان كرد و افزود: اين گونه جريان ها بر اساس انحصاري كردن ثروت، قدرت و مقام شكل مي گيرند.

وي بيان كرد: اين قبيل جريان ها در دو دهه پس از رحلت امام(ره) تلاش هاي بسياري براي براندازي نظام جمهوري اسلامي كردند، ليكن توطئه آنها به سبب هوشياري و حضور پر شور مردم در صحنه و اعتقاد قلبي آنان به معنويت ديني و رهبري حكيمانه رهبر معظم انقلاب، نقش بر آب شد.

در ضمن در اين گردهمايي سرهنگ حميد رضا طحاني به عنوان فرمانده جديد سپاه ناحيه داراب معرفي و از فرمانده پيشين اين ناحيه، قدرداني شد
نام:
ایمیل:
* نظر: