آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: ولایت مداری و بصیرت، دو درس مهم مکتبف فاطمی (س) و مکتب سلیمانی است.
حجت‌الاسلام دکتر محمود محمودی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در برنامه بازدید و سرکشی از ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، دیداری هم با پایوران این ناحیه داشت و به مناسبت دهه بصیرت، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) نشست بصیرتی با آنان داشت.

وی با بیان اینکه ولایتمداری و بصیرت دو درس مهم از مکتب فاطمه زهرا سلام الله علیها و مکتب حاج قاسم سلیمانی است گفت: اولین درس در مکتب فاطمی و مکتب سلیمانی، موضوع ولایتمداری است که این موضوع با معرفت، محبت و تبعیت و اطاعت پذیری از امام و رهبر حاصل می شود.   

به گفته وی، حاج قاسم سلیمانی در اوج محبوبیت و جایگاه نظامی و تشکیلاتی خودش می گوید من سرباز رهبری هستم. حضرت زهرا نیز با جایگاه ویژه و فراتر از عصمتی که دارد خود را فدای  ولایت و امیرالمومنین(ع) می کند.

حجت‌الاسلام محمودی زاده ادامه داد: درس دوم در مکتب حضرت زهرا(س) و مکتب حاج قاسم سلیمانی، درس بصیرت است؛بصیرت باعث می شود راه و مسیر را گم نکنیم و در مسیر مستقیم حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه اگر بصیرت نباشد انسان نمی تواند به جهت و مسیر درست و به سمت قله حرکت کند، تصریح کرد: اینقدر که رهبری روی بصیرت تاکید می کند به خاطر این است که ممکن است فردی در جرگه ولایت مداران و مومنین نیز باشد اما چون بصیرت ندارد از مسیر ولایت خارج و از قطار انقلاب پیاده شود که نمونه های آن را می توان در فتنه های غبارآلود سالهای ۷۸ و ۸۸ و قضایای دیگر مشاهده کرد.

وی در پاسخ به این سوال که بصیرت با این اهمیت چگونه به دست می آید اظهار داشت: اعتقاد به توحید، داشتن ایمان و تقوا و اخلاص از شرایط کسب بصیرت است، بصیرتی که در سراسر زندگی نورانی فاطمه زهرا سلام الله علیها و شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی ساری و جاری بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس تاکید کرد: پاسداران انقلاب اسلامی با سرلوحه قرار دادن این دو موضوع مهم یعنی ولایت مداری و بصیرت، تا پای جان از رهبری و انقلاب و ارزشهای آن دفاع نموده و انشاءالله تا آخر نیز با تاسی از این دو درس مهم مکتب فاطمه زهرا(س) و مکتب شهید سلیمانی به این راه پرافتخار ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: