آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
جانشین فرماندهی سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار جمالی گفت: امروز در هر عرصه ای که نیاز کشور است و در پروژه های عام المنفعه شاهد حضور جهادگران بسیجی و خدمت به مردم هستیم
به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، آئین تجلیل از جهادگران فاطمی در ناحیه مقاومت بسیج بقیه ا... (عج) شیراز با حضور سرهنگ پاسدار هاشم جمالی جانشین فرماندهی سپاه فجر برگزار شد.
سرهنگ پاسدار جمالی در این مراسم با پاسداشت نام و یاد سردار شهید سید رضی موسوی، گفت: این شهید عزیز و والامقام یکی از مصادیق انقلابی گری و ولایتمداری است که عمر خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی و جهاد و مقابله با استکبار جهانی صرف نمود.
وی با تجلیل از اعضای گروه های جهادی بسیج و خطاب به جهادگران فاطمی، گفت: حضور فعال شما جوانان و نوجوانان در عرصه خدمت رسانی به اقشار محروم نشان‌دهنده سرزندگی و جاری بودن روحیه و تفکر انقلابی و بسیجی در جامعه امروز است.
جانشین فرماندهی سپاه فجر خاطرنشان کرد: فعالیت ها و اقدامات گروه های جهادی بسیج و جهادگران فاطمی مصداق خدمت خالصانه و ایثارگرانه و عرصه ای برای کسب تجربه و خودسازی معنوی نسل آینده ساز کشور است.
وی با اشاره به سیره اخلاقی و رفتاری حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام)، گفت: چنین فرزند شایسته ای در دامان حضرت ام البنین(سلام ا... علیها) تربیت شده و پرورش یافته و بدون شک شخصیت حضرت ام البنین (س) یکی از الگوهای برتر برای مادران مومن است.
سرهنگ پاسدار جمالی با بیان اینکه ۱۸۰ کارگاه اشتغال در شیراز راه اندازی شده است، گفت: امروز در هر عرصه ای که نیاز کشور است و در پروژه های عام المنفعه شاهد حضور جهادگران بسیجی و خدمت به مردم هستیم.
جانشین فرماندهی سپاه فجر افزود: اهدای بیش از ۹۰ هزار بسته معیشتی، ۳ هزار بسته فرهنگی و ۲۵۰ سری جهیزیه به اقشار محروم، مرمت و تعمیر ۵۳ خانه، اجرای ۲۰ پروژه عام المنفعه و حضور فعال در عرصه اشتغالزایی تنها بخشی از اقدامات جهادگران فاطمی در ناحیه مقاومت بسیج حضرت بقیه ا... (عج) شیراز بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: