آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
در پی حادثه تروریستی گلزارشهدای کرمان
در پی حادثه تروریستی گلزارشهدای کرمان پیام تسلیت سپاه فجر استان فارس صادر شد
بسم الله الرحمن الرحیم
پیام تسلیت سپاه فجر استان فارس در پی حادثه تروریستی گلزارشهدای کرمان
از میان مؤمنان مردانى هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند. برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آن ها در [همین] انتظارند.(سوره احزاب، آیه‌ی ۲۳)
حادثه‌ی تروریستی و تأسف‌بار شهادت جمعی از مردم عزیز ایران اسلامی در کرمان که همزمان با سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت یک بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران را آشکار ساخت.
بی تردید این حادثه تروریستی که مصادف با سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در جمع زائرین گلزار شهدای کرمان روی داد نشان از ترس و ضعف دشمنان انقلاب اسلامی در برابر فراگیر شدن اندیشه و مکتب شهید سلیمانی دارد.

سپاه فجرفارس ، ضمن محکوم کردن این اقدام نفرت انگیزوپلید ،اعلام می دارد حرکت های کور تروریستی و هدف قرار دادن مردان، زنان و کودکان بی گناه محکوم به شکست بوده و خواهد بود.
 مراتب همدردی خود را با بازماندگان این عزیزان اعلام کرده و از صمیم قلب این ضایعه اسفناک را به خانواده های داغدیده  تسلیت عرض نموده و برای شهیدان والامقام علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای مجروحین حادثه، شفای عاجل و کامل از بارگاه خداوند متعال مسئلت دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: