آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
فرمانده سپاه فجر استان فارس
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: در رویداد جام رسانه امید شاهد هستیم که گردهمایی رسانه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند راهگشا باشد.
 سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در حاشیه اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ ای ابوذر در ارتباط با رویداد جام رسانه امید که به همت شرکت های دانش بنیان درحال برگزاری است، گفت: رسانه های استان فارس همواره در انسجام و هم افزایی هستند و برای ارتقا خود تلاش می‌کنند.

وی به حضور شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و افزود: رسانه ابعاد مختلفی دارد و شرکت های دانش بنیان در ابعاد مختلف نیز فعال هستند لذا تدوین این مسئله و استفاده از ظرفیت های در کشور و استان می‌توانند برای کشور کارگشا باشد و در عین حال برای رشد، ارتقا و شکوفایی استان مثمر ثمر باشند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: بر همین اساس ارزیابی در بخش های مختلف انجام می‌شود و بهترین ها مورد تقدیر قرار می‌گیرند کما اینکه جام امید رسانه هم یکی از اهداف آن هم افزایی بین اصحاب رسانه است و باید یک موضوع با شبکه سازی مناسب در سطح کشور معرفی شود.

سردار بوعلی در پایان افزود: این کار به صورت فراگیر در سطح کشور انجام شده است و امیدواریم استان فارس به عنوان میزبان این دوره توانسته باشد نقشی را ایفا و در آینده بهتر از این بدرخشد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: