آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: به مناسبت نیمه شعبان اجتماع بزرگ عاشقان کریم اهل بیت (ع) در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون ضمن قبولی طاعات و عبادات و تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: اجتماع بزرگ عاشقان کریم اهل بیت(ع) در شهرستان کازرون همراه اطعام افطاری و و اهداء 14سری جهیزیه به همراه مراسمات جشن و شادی در کازرون برگزار می شود.

وی ادامه داد: مراسم جشن نیمه شعبان میلاد امام حسن مجتبی(ع)در اکثر مساجد و حسینیه های شهرستان با همکاری هیئت امناها و پایگاههای بسیج با برگزاری مراسمات جشن همراه با سخنرانی ،مولودی، برگزاری مسابقه، اهداء جوائر و برپایی موکب های فرهنگی انجام خواهد شد.

سرهنگ توکل به برپایی یکی از بزرگترین جشن ها ی استان فارس در شهرستان کازرون اشاره داشت و افزود: اجتماع بزرگ عاشقان کریم اهل بیت (ع) به میزبانی مسجد النبی شهرستان کازرون با افطاری بیش از 25هزارپرس غذا و اهداء14سری جهیزیه و برپایی مراسمات مختلف همچون نورافشانی، سرود، تئاتر و طنز و... یکی از بزرگترین مراسمات جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)در استان فارس راهمراه خواهیم بود.
 

وی از تلاش دوستداران اهل بیت در برپایی غرفه های میلاد امام حسن مجتبی(ع)در کازرون گفت و اذعان داشت: غرفه های برپا شده که به همت بسیجیان حوزه امام علی(ع) و هیات عاشقان اهل بیت علیهم السلام، شامل غرفه های مهدویت،فرهنگ کتابخوانی،شهدا،کودکان،پاسخ به سوالات شرعی،غرفه کار با کودک و نوارفشانی به همراه پخت انواع نان های محلی و غذای در خیابان همجوار مسجد النبی شهرستان با همکاری شورای شهر، شهرداری و راهنمایی و رانندگی اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون ضمن تشکر از همه عزیزان خصوصا بسیجیان،خیرین،معتمدین که در این برنامه مشارکت دارند تاکید داشت:14سری جهیزیه جهت اهدا به دختران بی سرپرست جهت ازدواج آسان با اهداء 5کالا اساسی شامل یخچال،فرش،گاز،جاربرقی و تلوزیون تدارک دیده شده که همزمان با میلاد کریم اهل بیت(ع) تقدیم به خانوادههای نیازمند خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون در پایان ضمن تشکر از هه عزیزانی که همه ساله در نیمه ماه مبارک رمضان در این امر خداپسندانه مشارکت دارند از عموم مردم شهرستان کازرون خصوصا دوستداران اهل بیت(ع)جهت شرکت با شکوه در مراسم دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: