آخرین اخبار
کد خبر: ۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۰۴:۳۰
معلوم بود دلش اينجا نيست . بعد از شهادت محسن آرام و قرار نداشت . چيزي در سينه اش سنگيني مي کرد . مي گفت : داغي که بعد از عمليات فاو بر دلم نشست هنوز شعله مي کشيد که بعضي از دوستانم راه خودشان را گرفتند و رفتند

سردار شهيد ابراهيم باقري زاده


  محل تولد : کازرون                                                             


مسئوليت : فرمانده گردان امام رضا(ع) 


تاريخ شهادت : 19/10/65  


محل ش:محور شلمچه عمليات کربلاي 5



 


معلوم بود دلش اينجا نيست . بعد از شهادت محسن آرام و قرار نداشت . چيزي در سينه اش سنگيني مي کرد . مي گفت : داغي که بعد از عمليات فاو بر دلم نشست هنوز شعله مي کشيد که بعضي از دوستانم راه خودشان را گرفتند و رفتند . ما از قافله عقب مانديم حاجي . سينه ام دارد منفجر مي شود . مي ترسم آخر عقب بمانيم و به خيل اين شهدا نرسيم . مي ترسم فردا فرمانده گردان امام رضا «عليه السلام»راست راست بين خانواده هاي شهدا قدم بزند و آب هم از آب تکان نخورد . آه رضا جان قربان غريبيت آقا .... وبعد بغض غريبي کردقطره اي اشک بر گو نه هايش غلتيد . از يک طرف چشم به عمليات فردا دوخته بود و ازطرف ديگر دل وجانش د رزيرگنبد طلايي رضا «عليه السلام» پرپرميزد.


فرداي عمليات اولين خبري که مثل موج انفجار توي منطقه پيچيد ، خبر شهادت ابراهيم بود . تلاش بچه ها براي پيدا کردن پيکرمطهرش بي نتيجه ماند . به گمانم باز مثل دفعه پيش پلاکش را دور انداخته بود . اما چند روز بعد همه چيز تمام شد . خبر ابراهيم را از مشهد آوردند ......


بگذار خيلي ها خود را به نديدن و نشنيدن بزنند . بگذار چشمهاي ظاهر بين خيلي ها اين کرامات را نا ديده بگيرند . باور کنيد بچه هاي ستاد معراج هم باورشان نمي شد که تابوت فرمانده گردان امام رضا «عليه السلام» را باشهداي مشهد مقدس اشتباه بگيرند . به هر حال اشتباه يا درست پيکر چاک چاک ابراهيم به مشهد رسيده و ضريح مطهر آقا را هفت بار طواف کرده بود و اگر پيگيري بچه هاي لشکر نبود او براي هميشه د رجوار قبر آقا و مولامون امام رضا «عليه السلام» آرام مي گرفت .


 


فرازي از وصيت شهيد بزرگوار :


ستاد مقاومت مساجدرا هميشه گرم نگه داريد و نماز دشمن شکن جمعه و جماعات مسلمين ، دعاهاي توسل و کميل ، ديدار از خانواده هاي شهدا و مفقودين و همچنين ديدار از معلولين و مجروحين را فراموش نکنيد ، اگر خداي ناکرده يک روز بيايد که شما اين مکانهاي مقدس را خالي بگذاريد ودر صحنه نباشيد دشمن پيروز خواهد شد .


 


به شادي ما شهدا هم شاد باشيد واين کار را در نظر بگيريد که همين شهدا وادامه دهندگان راه شهدا هستند که دشمنان اسلام را به گريه انداخته اند وپشت آنها را به خاک رسانده اند و آنها را از رسيدن به اهداف پليدشان نا اميد کرده اند .


                                                                                                                 التماس دعا

نام:
ایمیل:
* نظر: