آخرین اخبار
کد خبر: ۱۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۸
امام جمعه شیراز گفت:برای نگهداری از انقلاب و دستاوردهای آن ضرورت دارد چالش های پیش روی انقلاب شناخته شوند.
به گزارش تنویر آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه های این هفته نماز جمعه شیراز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر اساس اصل 150 قانون اساسی نگهبان انقلاب و دستاوردهای آن معرفی نمود و تصریح کرد: برای نگهداری از انقلاب و دستاوردهای آن ضرورت دارد چالش های پیش روی انقلاب شناخته شوند.
 
امام جمعه شیراز  با اشاره به این که نظام سلطه از سه راهبرد جنگ افروزی ، فقرآفرینی و فساد انگیزی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کند افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید با این چالش های سه گانه برخورد کند و در این حرکت سپاه با تشکیلات بسیج مستضعفین پیوند خورده است.
 

نماینده ولی فقیه در استان فارس  با تصریح اینکه ایران اسلامی کشوری جنگ افروز نبوده و به دنبال حمله به هیچ کشوری نیست، تاکید کرد: ما اهل حرکت حمله نیستیم اما در دفاع جانانه دفاع می کنیم. بنابراین سپاه و نیروهای مسلح ما و عمدتاً این مجموعه ای که اشاره کردم با جنگ افروزی دشمن مقابله کردند آنچنان که امریکا اگر می توانست تا به امروز جنگ دگری را آغاز کرده بود قطعاً بدانید و در سوریه هم که این حرکت را انجام داد شکست خورد، اعلام جنگ هم که کرد دست از پا دراز تر عقب نشینی کرد.

آیت الله ایمانی اضافه کرد: در قبال فقرآفرینی، سپاه و بسیج در عرصه پروژه های بزرگ کشور حضور پیدا کردند پروژه هایی که شرکت های چند ملیتی آن را آغاز می کردند با درآمدهای کلان هر وقت هم که دلشان می خواست آن را رها می کردند. سپاه در حال آماده کردن برنامه های اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: در عرصه فساد انگیزی، سپاه پاسداران با بالا بردن روحیه معنوی در میان پرسنل و از سوی دیگر تشکیل حلقه های صالحین و احیای امر به معروف و نهی از منکر در عرصه فساد انگیزی دشمن هم وارد ماجرا شد. امیدوارم که این مجموعه با این موفقیت ها بتواند گام های اساسی و بلندتری را در جامعــه داشته باشند.
 
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: