یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۱۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۶
عصر امروز
به گزارش اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج سپاه ناحیه نی ریز(www.ekoolebar.ir)، دومین نمایش باشکوه بازسازی واقعه غدیر خم عصر امروز با حضور خیل عاشقان امیرمؤمنان علیه السلام، در منطقه عمومی بقعه خواجه احمد انصاری، برگزار گردید.

در این برنامه که با حضور مسؤول سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج سپاه فجر فارس و مسؤولان شهرستان و قریب به 10000 نفر از امت خداجو و ولایتمدار نی ریز برگزار گردید، علاوه بر نمایش بازسازی واقعه غدیر که برای دومین بار در شهرستان برگزار گردید، برنامه های متنوع و جذابی اجرا شد.

لازم به ذکر است در ابتدای برنامه برادر پاسدار ابوذر متقی پیشه آیاتی از کلام الله مجید را قرائت و سپس امام جمعه محترم نی ریز، حضرت آیت ا... فقیه، دقایقی را به قرائت خطبه غدیر پرداختند و گروه ورزش باستانی(زورخانه ای) نیز برنامه خویش را اجرا نمودند.

این برنامه با همکاری و مساعدت کلیه پاسداران، برادران وظیفه، فرماندهان و بسیجیان حوزه های مقاومت محلات شهرستان خصوصاً حوزه مقاومت شهید سرافراز، شهیدمعصومی، کوثر، صدیقه طاهره و نیز کانون های بسیج اقشار بویژه بسیج پیش کسوتان جهاد و شهادت، بسیج دانش آموزی و هنرمندی بسیجیان بسیج هنرمندان طی 2 ساعت مفید انجام گرفت.


 

 

 

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: