آخرین اخبار
کد خبر: ۱۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر:
سید الشهدا برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهید شد، همه ما اگر ادعا می کنیم مسلمانیم باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم.
به گزارش خبرنگار تنویر از لامرد حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در سومین شب از یادواره ی 18 شهید دهستان خیرگو بخش علامرودشت لامرد ضمن تشکر و قدر دانی از دست اندرکاران ستاد یادواره شهدای خیرگو گفت: یادواره شهدا مجلس ختم اموات نیست مجلس شهداست و برای همه ما پیام دارد، درس دارد و غرفه های این یادواره قدم به قدم پیام است که امروزه احساس رسالت و مسئولیت کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس اضافه کرد: غرفه عفاف و حجاب فرصتی است که فرهنگ شهدا را ترویج کنیم و دشمن در جامعه اسلامی به دنبال این است که خط و مشی شهدا از بین ببرد و به اهداف شوم خود برسند و ما باید امروز از شهدا درس بگیریم، حجاب یعنی پاکی و پاکدامنی و دوری از گناه، عفاف و نجابت و پاکدامنی وظیفه همه ی ماست و ما همه مکمل یکدیگر هستیم.

حجت الاسلام حاجی زاده افزود: پیام های بسیاری در وصیت نامه های شهداست و پیامی که در این مجالس دارند توجه به حجاب و عفاف دارد و دشمن می خواهد این فرهنگ را از جامعه ما زدوده شود.

وی دیگر پیام شهدا امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: سید الشهدا برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهید شد، همه ما اگر ادعا می کنیم مسلمانیم باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم که این فرهنگ باید در جامعه ما احیاء شود و گاهأ مسئولین کوتاهی می کنند و این مسئله محجور مانده و بصورت اصولی و ریشه ای انجام نشده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس اظهار داشت: عزت، سربلندی، اقتدار و آسایش امروز ما بسته و وابسته به خون مقدس شهداست و اگر شهدا نبودند ما اکنون سربلند نبودیم.

 وی خطاب به مسئولین اظهار داشت: این شهدا با خدای خود صادقانه معامله کردند و شما بیائید با مردم صادقانه و در عمل همواره ادامه دهنده راه شهدا باشید و نباید با احزاب و گروه ها و جناح بندی ها، آرمان های امام را فراموش کنید.

حاجی زاده افزود: خانواده های شهدا از ما می خواهند که آرمان های شهدا زنده بماند.

نام:
ایمیل:
* نظر: