آخرین اخبار
کد خبر: ۱۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷
400 نفر از بسیجیان دانش آموز حوزه حضرت علی اکبر (ع) در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش تنویر صبح امروز 400 نفر از بسیجیان دانش آموز حوزه حضرت علی اکبر (ع) ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شیراز با همکاری ناحیه 2 آموزش و پرورش در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام شدند.

فرجی معاونت فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شیراز در گفتگو با خبرنگار تنویر با اشاره به این که تمامی تمهیدات لازم برای اعزام این دانش آموزان در نظر گرفته شده است یادآور شد: این کاروان شامل 9 دستگاه اتوبوس است و برای هر گروه از دانش آموزان بسیجی نیز یکی از یادگاران دفاع مقدس به عنوان راوی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: هر گروه دارای تیم مستقل پزشکی است و همچنین برای بهره هر چه بیشتر دانش آموزان در این سفر معنوی هر گروه از دانش آموزان را یک روحانی همراهی می کند.

به گزارش تنویر پیش از اعزام دانش آموزان سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شیراز در جمع دانش آموزان گفت : مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس قطعه ای از بهشت است و امید می رود دانش آموزان و نسل نوجوان حاضر در این سفر با غنیمت شمردن این فرصت هر چه بیشتر از معنویات این سفر بهره ببرند.

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: