یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۱۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۸
بیانیه
بیانیه حوزه بسیج ادارات شهرستان نی ریز به مناسبت راهپیمائی 13 ابان ماه سال 1392

بسمه تعالی

بیانیه حوزه بسیج ادارات شهرستان نی ریز به مناسبت راهپیمائی 13 ابان ماه سال 1392

حماسه 13 آبان سندی محکم بر پوشالی بودن قدرت‌های شیطانی و طاغوتی است و به مستضعفان آموخت که می‌توانند استقلال داشته وزورگویان را به زباله‌دان تاریخ بسپارند.

13 آبان نماد استقامت، ایستادگی و توکل به ذات اقدس الهی و عدم تردید آن‌ها در تحقق وعده الهی است، امسال 13 آبان با طلیعه ماه محرم، ماه آزادی و حقیقت و عزت‌طلبی امام حسین(ع) همزمان شده است تا صدای هیهات مناالذله ملت ایران با حماسه عاشورا پیوند بخورد.

حوزه بسیج ادارات شهرستان نی ریز دراین بیانیه تاکید کرد: مرگ بر آمریکا ملت ایران نیز تداوم همان هیهات من‌الذله امام حسین(ع) در دشت کربلا است و تجربه بیش از نیم‌قرن خصومت آمریکایی‌ها با ملت ایران نشان داده است که راه غلبه بر مشکلات و سختی‌ها همین عزت طلبی و مقاومت در برابر زورگویان جهان است.

در بخش دیگری ازاین بیانیه اضافه شده است: ما بسیجیان ادارات با گرامیداشت این روز بزگ به جهانیان اعلام می‌داریم که بااستعانت از خداوند متعال و پیروی از رهبری حکیم و فرزانه خود ذره‌ای از آرمان‌های مقدس انقلاب و در رأس آنها استکبار ستیزی و استقلال‌طلبی کوتاه نمی‌آییم و با برگزیدن مطالبات رهبری به عنوان نقشه راه به حرکت در مسیر نیل به حکومت جهانی مهدی (عج) ادامه می‌دهیم. واگرامروز اطلاق "لانه جاسوسی" به سفارتخانه های این کشور جهانی شده مرهون،بصیرت و هوشیاری جوانان دانشجو و دانش آموز پیرو خط امام و رهبری بود که با تسخیر لانه جاسوسی به فرموده امام (ره ) انقلاب دوم را رقم زدند ودر گشوده شدن پرونده جاسوسی آمریکا از دولت ها و مردم سایر کشورها وارایه سندی محکم برای غیرقابل اعتماد بودن سرکردگان دولت آمریکا نقش آفرینی نمودند.

در پایان حوزه بسیج ادارات شهرستان نی ریز ، همگام با سایر اقشار مومن ومتعهد در راستای تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و میثاق با شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی، با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم 13 آبان و در عرصه رسانه‌های دیداری، شنیداری و سایبری ضمن انزجار و نفرت از استکبار جهانی بر لزوم هشیاری و ایستادگی مسئولان نظام جمهوری اسلامی، دولت تدبیر و امید و مردم بزرگوار ایران در مقابله با وعده‌های پوشالی دشمنان قسم‌خورده اسلام تاکید می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: