آخرین اخبار
کد خبر: ۱۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱
فرمانده بسیج دانشجویی فارس از برگزاری بیش از 300 برنامه دانشجویی همزمان با هفته بسیج در استان فارس خبر داد و گفت: از این تعداد 30 برنامه به صورت متمرکز در دانشگاه های شیراز و خارج از آن برگزار می شود.
به گزارش تنویر، آرش علاءالدینی پیرامون برگزاری هفته بسیج در استان فارس با بیان اینکه بیش از 300 برنامه دانشجویی همزمان با هفته بسیج در استان فارس برگزار می شود، عنوان کرد: از این تعداد 30 برنامه به صورت متمرکز در دانشگاه های شیراز و خارج از آن برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری کوهپیمایی بانوان بسیجی، بازدیدهای علمی، همایش هیئت عاشقان ولایت با محوریت سرحلقه های صالحین در صحن شاهچراغ(ع)، محفل انس بلا قرآن کریم دانشجویی، کرسی های آزاد اندیشی و نمایشگاه طرح هجرت از جمله برنامه هایی است که در هفته بسیج توسط این ناحیه از بسیج برگزار می شود.

فرمانده بسیج دانشجویی فارس در ادامه برگزاری مسابقات فوتسال جام شهدای دانشجو، مسابقات کتابخوانی، بازدید از خانواده شهدا و رونمایی از مستند وضعیت فرهنگی شیراز تحت عنوان «زاویه باز» را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

علاءالدینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از مهمترین پایگاه های کادرسازی نظام جمهوری اسلامی، بسیج دانشجویی است، خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی به واسطه تلاش های دانشجویان بسیجی یک کارنامه قابل قبولی را از خود به جای گذاشته است.

وی در خاتمه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار نفر اردو در این ناخیه برگزار شده، تصریح کرد: از این تعداد هزار نفر اردو در شیراز بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: