آخرین اخبار
کد خبر: ۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۴:۳۰
نخبگان فارس در جلسه هم انديشي با رئيس سازمان بسيج مستضعفين، رسالت اصلي بسيج را توجه به توليد علم و ترويج اخلاق بيان کردند.
 

به گزارش تنوير و به نقل از «شبکه خبر دانشجو» از شيراز، نمايندگان نخبگان، عصر روز گذشته در نشست هم انديشي نخبگان و انديشورزان بسيجي استان فارس كه با حضور سردار نقدي در تالار دکتر مصطفوي دانشگاه شيراز به بيان مطالبات خود پرداختند.


دکتر محمد مؤذني، رئيس دانشگاه شيراز و نماينده قشر بسيج اساتيد بيان داشت: بي شک روحيه اعتماد به نفسي که در جامعه وجود دارد و باعث خودباوري ملي و رشد جامعه شده است، مرهون نفس قدسي امام(ره) و به برکت انقلاب اسلامي است.


وي افزود: در کنار رشد علم بايد به رسالت اصلي انقلاب که همان توجه به ارزش ها و فضايل اخلاقي مي باشد، توجه کرد؛ چرا که بي توجهي به اين مقوله در درازمدت، انقلاب را از نظر ماهوي دچار تغيير مي کند.


دکتر سيد احمد فاضل زاده، رئيس پارک علم و فناوري فارس نيز اظهار داشت: آموزش و پژوهش مقدمه اي براي تبديل پژوهش به علم و فناوري است که بايد با تحقيق فناوري را به ثروت تبديل کرد.


دکتر غلامرضا کافي، مسئول بسيج هنرمندان فارس، خواستار قطب گرايي هنر در هر منطقه و توجه جدي به هنر خاص در هر منطقه شد.


سينا شيخي، مسئول سابق بسيج دانشجويي دانشگاه شيراز، در اين نشست وجود يک تئوري عميق براي رسيدن به اهداف بلندمدت و کوتاه مدت را براي آينه نظام ضروري دانست و گفت: بسيجيان بايد با تبعيت از ولي امر مسلمين، به عنوان تئوريسين قوي گفتمان امام(ره)، به اهداف نظام اسلامي دست پيدا کنند.


وي همچنين خواستار توجه بيشتر به پژوهشگاه هاي بسيج دانشجويي را که استارت آن از سفر مقام عظمان ولايت به شيراز، سومين شهر اهل بيت(ع) زده شد، گرديد.


بنابراين گزارش، نخبگان همچنين خواستار حمايت مالي و لجستيکي از اقشار نخبه بسيج شدند./انتهاي پيام/10

نام:
ایمیل:
* نظر: