آخرین اخبار
کد خبر: ۱۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸
فرمانده سپاه ناحیه احمدابن موسی(ع):
سرهنگ روستا گفت: دشمنان ما بدانند اگر بخواهند با زبان تهديد با ملت بزرگ ايران صحبت كنند، اين ملت درس فراموش نشدني به آنها خواهد داد.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار عبدالرضا روستا فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه احمد بن موسي (ع) شيراز در برنامه ي ديدار عام با كاركنان اين ناحيه بيان داشت: اقدام يك جانبه آمريكا در تصويب تحريم هاي جديد عليه ايران بر خلاف توافقات ژنو و خارج از مسير تفاهم مي باشد و همان طور كه مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي (مد ظله العالي) فرمودند: آمريكايي ها قابل اعتماد نيستند.

 وي افزود: مسئولين كشورمان بايد با پيروي از فرمايشات مقام معظم رهبري ، اصول سياست خارجي كشورمان را كه بر اساس سه اصل عزت ، حكمت و مصلحت استوار است ، با اقتدار حفظ نمايند و ملت قهرمان ايران اسلامي هم ، همچون گذشته از آنها پشتيباني خواهند نمود؛
دشمنان ما بدانند اگر بخواهند با زبان تهديد با ملت بزرگ ايران صحبت كنند، اين ملت درس فراموش نشدني به آنها خواهد داد.

سرهنگ روستا در بخش ديگري از سخنانش با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار اعضاي شوراي انقلاب فرهنگي با معظم له گفت: ايجاد انگيزه ، اميد و نشاط و فراهم آوردن شرايط و زمينه هاي لازم براي توليد علم ، ابتكار ، خلاقيت و نو آوري در بين جوانان كشور بايد مد نظر همه ي مسئولين كشور باشد و در اين زمينه نهايت سعي و تلاش خود را به كار بگيرند تا ان شاء ا... استعداد هاي بالقوه جوانان مومن و انقلابي ما به شكوفايي ، توليد علم و پيشرفت سريع در تمام عرصه ها خواهد انجامید.

وي در ادامه خطاب به كاركنان ناحيه به عنوان يادآوري گفت: توجه بيشتر به معنويات ، داشتن بصيرت در دين و زندگي ، داشتن سبك زندگي اسلامي ، رعايت آداب اسلامي در تمام برنامه ها و شئونات زندگي فردي ، خانوادگي و اجتماعي ، توجه به كسب و كار و درآمد حلال ، ساده زيستي و برنامه ريزي و مديريت در برنامه هاي اقتصادي ، پرهيز از اسراف و زياده روي ، دوري از تجملات و توجه به آموزش قرآن ، فرهنگ و معارف اسلامي ، سنت و سيره ي اهل بيت (عليهم السلام) ، تعليم و تربيت و پرورش جسم و روح فرزندان و برنامه ريزي و تلاش مستمر براي توانمند سازي كاركنان تحت امر در راستاي پيشرفت برنامه هاي سازماني ، بايد بيش از پيش مورد توجه ما قرار گيرد .

در پايان برنامه سرهنگ روستا به پرسش هاي كاركنان در موضوعات مختلف پاسخ داد و از تعدادي از كاركنان پر تلاش ناحيه و حوزه هاي مقاومت بسيج تابعه با اهداء لوح تقدير قدر داني و تشكر نمود .

نام:
ایمیل:
* نظر: