آخرین اخبار
کد خبر: ۲۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۷
امروز با اتکا به قدرت بسیج که برگرفته از حرکت عظیم عاشورایی و حماسه زینبی است کسی جرات طمع ورزی به خاک ایران ندارد.

تنویر/ بی شک یکی از الطاف الهی به ملت ایران، داشتن قدرت بسیج است این شجره طیبه که ریشه در فرهنگ و عقاید اسلامی دارد به اقرار دوست و دشمن نقش آن در همه عرصه های دفاعی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی کاملاً محرز است.

روند تحوالات داخلی و خارجی در طول تاریخ انقلاب اسلامی نه تنها بر عزم و اراده ی بسیج خللی ایجاد نکرده است بلکه این حرکت که بر گرفته از سیره ائمه و پیشوایان دینی ما است روز به روز پویا تر و زنده تر خواهد بود.

امروز با اتکا به قدرت بسیج که برگرفته از حرکت عظیم عاشورایی و حماسه زینبی است جمهوری اسلامی ایران توانسته است در مقابل قدرتهای بزرگ از حقوق خود دفاع نماید. دفاع از دستاورد های هسته ای و مقاومت در مقابل خواسته های نا حق و غیر منطقی بیگانگان نمونه ای از آن می باشد.

حضور در میادین علمی و کسب دستاوردهای عظیم علمی و پژوهشی از جمله هوا و فضا بیانگر این است که هر کجا تفکر بسیجی باشد و مایه عزت و افتخار ملت اسلامی است اگر امروز حزب الله لبنان در دنیا عزیز است به پیشوانه تفکر بسیجی است.

اگر امروز بیگانگان جرات تعرض به آب و خاک این ملت را ندارند به پشتوانه افکار بسیجی است لذا به جرات می توان گفت دنیا تاکنون قدرتی به مانند بسیج تجربه نکرده است و بنا به فرموده امام (ره) ضامن بقاء و دوام و استمرار این انقلاب تفکر بسیجی است.

تا زمانی که تفکر بسیجی بر این کشور حاکم است دست طمع ورزان این آب و خاک قطع خواهد شد.

حجت الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ممسنی

نام:
ایمیل:
* نظر: