آخرین اخبار
کد خبر: ۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۸
استاندارفارس گفت: قرآن قانوني كامل براي سعادت دنيا و آخرت است و تر و خشكي وجود ندارد، مگر اينكه در قرآن آمده و به آن اشاره شده است.

به گزارش تنویر،حسين صادق عابدين، در مراسم اختتاميه مسابقات قرآني كاركنان ارتش جمهوري اسلامي ايران كه با حضور احمدرضا پوردستان فرمانده نيروي زميني ارتش، در شهر مقدس شيراز برگزار شد، اظهار داشت: در قرآن به عنوان قانون خداوندي، هرآنچه براي زندگي انسان در دنيا و آخرت لازم است، وجود دارد و در حقيقت قرآن قانون زندگي بشريت است.
وي با اشاره به برخي آيات قرآني در توصيف اين كتاب آسماني، افزود: قرآن قانوني كامل براي سعادت دنيا و آخرت است و تر و خشكي وجود ندارد، مگر اينكه در قرآن آمده و به آن اشاره شده است.
نماينده عالي دولت در استان فارس تصريح كرد: بايدها و نبايدهاي زندگي بشر و اينكه چگونه بايد زندگي كرد، همگی در قرآن موجود و در اختيار ما قرار دارد و بايد از اين فرصتي كه خداوند براي ما فراهم آورده است در مسير سعادت كامل بهره‌گيري كنيم.
صادق عابدين تصریح كرد: اهتمام به اين كتاب توجه به سعادت در زندگي دنيا و آخرت است و ما همگی وظيفه داريم به اين كتاب الهي توجه كنيم.
وي افزود: نخست وزير اسبق انگلستان (توني بلر) كه سال‌ها مقابله با اسلام را در دستور كار خود داشت، اذعان كرده است كه پس از پايان نخست وزيري، چند بار قرآن را مطالعه کرده و با مطالعه قرآن، به شناخت بهتري از اسلام رسيده است.
استاندار فارس با اشاره به عظمت قرآن و حديت معتبر ثقلين، بيان كرد: ما چنين نعمتي داريم كه در كنار اهل بيت پيامبر (ع) به ما توصيه و تاكيد شده است كه به اين دو تمسك جوئيد تا راه درست را در پيش گيريد.
صادق عابدين با تقدير از فرماندهي ارشد ارتش در استان فارس، به منظور ميزباني مسابقات قرآني كاركنان ارتش جمهوري اسلامي ايران، با اشاره به برگزاري اين مسابقات در حرم مطهر حضرت سيد علاء‌الدين حسين (ع)، گفت: به اين مكان ارادت زيادي دارم و معتقدم كه از اين مكان شريف و مدفن برادر بزرگوار ايشان حضرت احمدبن‌موسي‌الكاظم (ع) نور به آسمان مي‌رود.
وي تصریح كرد: افتخار مي‌كنم كه خادمي شهر مقدس شيراز و سومين حرم اهل بيت (عليهم‌السلام) و مردم متدين و عزيز اين شهر و استان پر افتخار فارس، نصيب من شده است.
استاندار فارس همچنين اظهار اميدواري كرد که همگان در خدمت به كتاب الهي قرآن و فهم و عمل به دستورات آن، به قدر بضاعت خود، تلاش كنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: