یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۲۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵
با حضور اعضای کارگروه های تخصصی
مجمع بسیج شهرستان نی ریز با حضور حجت الاسلام فال اسیری ، فرماندهی ناحیه و نخبگان شهرستان نی ریز پیرامون بررسی راهکارها و موانع رسیدن به وحدت ملی و انسجام اسلامی در سالن اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تنویر نی ریز ، مجمع بسیج شهرستان نی ریز با حضور حضرت حجت الاسلام فال اسیری ، فرماندهی ناحیه و اعضای کارگروه های تخصصی شورای راهبردی سپاه ناحیه نی ریز شب گذشته در سالن اداره ارشاد شهرستان نی ریز برگزار شد.

در این جلسه ابتدا فرماندهی ناحیه که به عنوان نائب رئیس اول مجمع بسیج حضور داشتند در خصوص علت تشکیل مجمع و مراحل و شیوه ی کار مجمع بسیج به بیان دیدگاه های خود پرداختند.


جناب سرهنگ توکل در ادامه در مورد کارگروه های تخصصی توضیحاتی را بیان نمودند و اشاره کردند:
شورای راهبردی ناحیه متشکل از 8 کارگروه می باشد که این کارگروه ها باید در زمینه های تخصصی خود ، موانع و مشکلات پیرامون تحقق بسیج دهها میلیونی را شناسایی و با ارائه راهکارهایی به این هدف راهبردی مورد نظر مقام معظم رهبری دست یابند.
در ادامه جناب آقای شعبان پور عضو کارگروه علمی پژوهشی ، با توجه به موضوع این مجمع که وحدت بود , به ارائه سخنانی پیرامون این موضوع در سطح شهرستان پرداختند. ایشان در ابتدا به گزاره هایی پیرامون مسئله وحدت اشاره کردند و در ادامه به موانع ایجاد وحدت پایدار در نی ریز پرداختند و در پایان نقاط مشترک ایجاد وحدت را بیان نمودند.


سپس سرکار خانم دادور  عضو کمیسیون اجتماعی به بیان دیدگاه های خود پرداختند و با ذکر آیات و روایاتی همگان را به رجوع به آیات قرآن کریم و احادیث معصومین توصیه کردند و از همه خواستند با تقوای الهی در جهت دستیابی به وحدت در شهرستان نی ریز قدم بردارند.
در ادامه جلسه ، حجت الاسلام فال اسیری ، نائب رئیس دوم مجمع بسیج شهرستان به بیان دیدگاه های خود پرداختند و ضمن سخنانی ،به شیوه های انجام کارها اشاره کردند و بیان داشتند: ما دو نوع شیوه ی کار داریم ، نوع اول کار موقتی و غیر اصولی جهت دستیابی به نتیجه کوتاه مدت و شیوه دوم کار اصولی جهت دست یابی به نتیجه دراز مدت و پایدار.



حجت السلام فال اسیری همچنین به چگونگی ایجاد وحدت در سطح شهرستان اشاره کردند و بیان داشتند: برای اینکه ما بتوانیم وحدت پایدار ایجاد کنیم ، باید به دنبال ریشه های ایجاد تفرقه بپردازیم و زمانی که ریشه های تفرقه را پیدا کردیم ، آن ها را قطع نموده و از بین ببریم؛ در آن صورت وحدت پایدار ایجاد می شود.
در پایان جلسه نیز بیانیه مجمع بسیج شهرستان توسط دبیر این مجمع جناب سرهنگ صادقی قرائت شد.


برچسب ها: نی ریز ، مجمع بسیج
نام:
ایمیل:
* نظر: