گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۲۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹
نشست روشنگری بصیرتی با موضوع دشمن شناسی به مناسبت دهه مبارک فجر در تالار معلم شهرستان فراشبند برگزار شد.

به گزارش تنویر از فراشبند حاج صالح زارعی جانباز نخاعی و فرمانده گردان الفتح در زمان جنگ که میهمان ویژه این همایش بود گفت :

شهدا، مجاهدان راه خدا هستند كه از  هستی خود گذشتند و خالصانه حماسه ای ماندگار از خوددر دفاع از انتقلاب به یادگار گذاشتند

.

 

وی افزود در دوران دفاع مقدس یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان نیفتاد و این در حالی است که در زمان قاجار کشور ایران حدودا نصف شد واین تعهد بسیجیان ورزمندگان ما به کشور اسلامی ورهبری خود بود

 

فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه سخنانش از زمان انقلاب و قیام های مردم  در زمان انقلاب  سخن گفت و بیان داشت ما  ما بخاطر انقلاب خون های بسیاری داده ایم وباید از آرمان های آن دفاع کنیم  وبه رهنمون های رهبر انقلاب توجه خاص داشته باشیم .

 

وی  خطاب به مسئولین افزود اگر شما به رزمندگان و ایثارگران احترام بگذارید و به فرزندانشان توجه داشته باشید بی شک جنگ نرم که جای خود سخت ترین تحریم ها هم در کشور و مردم ما اثری نخواهد داشت  و لازمه حفظ نظام  کمک گرفتن از پیشکسوتان عرصه جهاد وایثار است .

 

فرماندار فراشبند دیگر سخنران این جلسه با اشاره به رژیم ستم شاهی و ایرادات آن بیان داشت:

در دوران قبل از انقلاب نبوغ و توانمندیهای ما را محدود کرده بودند ، ملت تحقیر شده بود وخود باوری را در میان مردم از بین برده بوده وهویت ما را زیر پا له کرده بودند .


 پورزارعی افزود:  امروزه در سایه رهبری شاهد پیشرفت تکنولوژی ،فرهنگ ، امنیت وعلم به حد اعلاء هستیم واین در حالی است که استعمار سال ها برگرده مردم سوار بوده وچپاول کرده وجلوی رشد ما را گرفته وبی شک آینده هم خواهد گرفت .

در ادامه پورزارعی به تکنولوژی های موجود در جهان از جمله هارپ پرداخت وافزود امروزه دانشمندان ما در زمینه رسیدن به علم هارپ نیز موفقیت های خوبی کسب کرده اند واین نشانه تلاش و غیرت ایرانی است.

 

فرماندار فراشبند در انتهای سخن نقد سازنده را بسیار مهم نامید و از مردم خواست که از تفرقه پراکنی پرهیز کنند ودر حول محور ولایت گام بردارند تا در پیشرفت وآبادانی کشور کمک کرده باشند وافزود: با حضور در کنار رهبری اجازه هیچ گونه دست درازی و تجاوزی به دشمن نخواهیم داد .




انتهای پیام /224224

نام:
ایمیل:
* نظر: