آخرین اخبار
کد خبر: ۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۲
سپاه فجر فارس مراسم وداع با شهدای گمنام را امشب همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار می کند.

به گزارش تنویر،سپاه فجر استان فارس مراسم وداع با شهدای گمنام را امشب همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء  و سخنرانی حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس و مداحی یزدان ناصری از کرمانشاه برگزار می کند.

دفتر آیت الله سید محمد باقر شیرازی نیز مراسم شهادت امام صادق(ع) را با حضور این مرجع عالیقدر در شیراز امشب همزمان با نماز مغرب و عشا در شعبه 1 دفتر آیت الله سید محمد باقر شیرازی برگزار می کند.
 
اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس هم مراسم معنوی دعای کمیل را امشب در حرم مطهر حضرت سید علاء الدین حسین(ع) شیراز با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد مهدی میرباقری، رئیس فرهنگستان علوم اسلامی کشور و مداحی سعید حدادیان و حسین مومنی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) و هفته دفاع مقدس برگزار می کند.
 
همچنین به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع)  روز شنبه از ساعت 9 صبح مراسم سوگواری در حسینیه ولی عصر(عج) شیراز واقع در بلوار ابوذر غفاری با مداحی مهدی اکبری از هیئت رزمندگان اسلام برگزار خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: