آخرین اخبار
کد خبر: ۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۷
نمازگزاران شیرازی پس از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه با پیکر دو شهید گمنام وداع کردند.

تشییع پیکر این دو شهید دوران دفاع مقدس با شکوه ویژه‌ای توسط نمازگزاران برگزار شد و آنان بر مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.  
مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در حاشیه تشییع پیکرهای پاک این دو شهید بزرگوار اظهار داشت: این دو شهید که ظهر امروز در شیراز تشییع شدند از شهدای عملیات قدس در منطقه عین منصور و شمال فکه هستند.
حیدربهرامی افزود: از این شهدا 25 ساله و دیگری 23 ساله است که فردا شنبه دوم مهر ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) پس از برنامه‌های مختلف همراه با شهدا و وداع با شهدا در شهرستان بوانات و پادگان احمدبن موسی (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاکسپاری می‌شوند.
این مسئول اضافه کرد: مراسم ویژه این شهدا که از چهارشنبه گذشته وارد شیراز شده بودند در منزل شهید شیخی در شیراز، حرم مطهر سید علاالدین حسین (ع)، حسینیه عاشقان ثارالله و حرم مطهر حضرت احمد موسی (ع) برگزار شد.
مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس ادامه داد: از عموم مردم مومن و ولایت‌مدار شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) به ویژه جوانان و دانشجویان برای شرکت در مراسم خاکسپاری این شهدا دعوت می‌شود.
از ابتدای امسال شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان فارس خاک‌سپاری شده‌اند و استقبال قابل توجهی توسط مردم برای برگزاری این برنامه‌ها شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: