آخرین اخبار
کد خبر: ۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۹
گروهی از جانبازان قطع نخاعی به همت امور ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای زیارت و آستان بوسی حضرت علی ابن موسی الرضا علیه اسلام عازم مشهد مقدس شدند.

نماینده امور ایثارگران سپاه پاسداران با اعلام این خبر گفت: گروهی از جانبازان 70 درصد قطع نخاعی که اکثر آنان را جانبازان بستری در آسایشگاه حضرت امام خمینی(س)تشکیل می دهند برای زیارت مضجع شریف حضرت امام رضا علیه السلام و تجدید قوای معنوی، به همراه اعضای خانواده به  مشهد مقدس اعزام  شدند.

"علیرضا مسگر"افزود:این گروه از جانبازان که روز دوشنبه با هواپیما عازم این سفر معنوی شدند وتا روز جمعه میهمان  حضرت امام رضا علیه السلام خواهند بود در مکانی مناسب و نزدیک به حرم مطهر اسکان یافته اند و هرروز چند بار برای زیارت و عرض نیاز و حاجت ،در بارگاه رضوی حضور می یابند.

طبق گزارش های رسیده از مشهد مقدس،  جانبازان در اقدام قابل تقدیر ی که با تلاش مسئولان این کاروان انجام گرفت موفق شدند بطور اختصاصی به زیارت و آستان بوسی حضرت موسی الرضا علیه السلام مشرف شوند.

جانبازان عزیزکه از این فرصت طلایی ذوق زده شده بودند توانستند در فضایی بسیار عاطفی به زیارت ضریح مطهر امام هشتم بپردازند و اشک شوق برآن آستان مبارک جاری سازند.

پایان مطلب

نام:
ایمیل:
* نظر: