آخرین اخبار
کد خبر: ۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۲
فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان قیروکارزین گفت: 352 دانش‌آموز قیروکارزینی در فالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می‌شوند.

ابراهیم صفری صبح امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: 352 نفر از دانش‌آموزان سال دوم متوسطه شهرستان قیروکارزین در قالب اردوی راهیان نور دانش‌آموزان درس آمادگی دفاعی سال 90 به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به اهداف این اردوها خاطرنشان کرد: اهداف اصلی این اردوها آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ دفاع مقدس و جهاد و شهادت است و همچنین با رشادت‌ها و جانفشانی‌های هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.
صفری اضافه کرد: در کل کشور 64 هزار و 711 نفر توسط این اردوها به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند که استان فارس بعد از تهران دومین استان از نظر تعداد دانش‌آموز اعزامی در این طرح است.
فرمانده بسیج دانش‌آموزی قیروکارزین با اشاره به تاریخ اعزام دانش‌آموزان ابراز داشت: با همکاری امام جمعه شهرستان، فرماندار و ریاست آموزش و پرورش و با استفاده از کل ظرفیت‌ها دانش‌آموزان از تاریخ سوم آبان ماه سال جاری به مدت سه روز توسط سه اتوبوس به این مناطق اعزام می‌شوند.
وی ادامه داد: هر اتوبوس حامل یک دسته 44 نفره که هر کدام به نام یکی از شهدای دانش‌آموز دفاع مقدس نام‌گذاری شده است با بدرقه خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و مسئولان شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب رهسپار می‌شوند.
صفری در پایان با اشاره به اجرای برنامه‌های مذهبی، نوحه و زیارت‌خوانی در این اردوها بیان داشت: این دانش‌آموزان در قالب درس آمادگی دفاعی دوم متوسطه در اردویی سه روزه از یادمان‌های دفاع مقدس و زیارتگاه‌های اروند، شلمچه، هویزه، طلائیه و دهلاویه بازدید می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: