آخرین اخبار
کد خبر: ۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۴:۳۰
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه لامرد گفت: تا پايان هفته دفاع مقدس سه پايگاه مقاومت را افتتاح مي‌كنيم كه يكي از آنها پايگاه مقاومت پيامبر اعظم تابناك است .

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه لامرد به مناسبت فرارسيدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به سي‌امين سالگرد هفته دفاع مقدس و هشت ماه فتنه‌اي كه در سال گذشته داشتيم، امسال هفته دفاع مقدس از 26 شهريور ماه جاري شروع مي‌شود و تا 9 مهر ماه سال جاري، به مدت 15روز در تمام پايگاه‌هاي مقاومت برنامه‌هاي متنوعي برگزار مي‌شود كه برابر روزشمار هفته دفاع مقدس عرضه مي‌كنيم.
وي ادامه داد: در روز اول يكي از برنامه‌ها، سخنراني بنده در بين‌الصلاتين نماز جمعه اشكنان است، همچنين در اين روز پايگاه‌هاي مقاومت در نقاط مختلف اين شهرستان، محافل انس با قرآن دارند.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج لامرد اضافه كرد: ايستگاه صلواتي در سه بخش مركزي، اشكنان و علامرودشت و مصلي نماز جمعه و تجليل از شهداي كربلاي پنج در نماز جمعه از ديگر برنامه‌هاي روز نخست هفته دفاع مقدس است.
محبي گفت: در هفته دفاع مقدس بحث چهار يادواره را داريم كه يادواره بخش علامرودشت به مدت سه شبانه‌روز است و در آن شب شعر و خاطره برگزار مي‌شود.
وي ادامه داد: يكي ديگر از اين يادواره‌ها، يادواره شيخ عامر دهستان چاهورز است كه به همراه يادواره بخش اشكنان توسط پايگاه امام حسن عسكري (ع) در بخش مركزي برگزار مي‌شود.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج لامرد همچنين به حضور يادگاران هشت سال دفاع مقدس به همراه مداحان كشوري در طول هفته دفاع مقدس در لامرد اشاره كرد و ابراز داشت: در اين هفته از دو تن از سرداران سپاه و مداحان كشوري حاج رضا نبوي و حاج كاظم محمدي دعوت كرديم كه با حضور آنها برنامه‌هاي اين هفته با كيفيت بيشتري برگزار مي‌شود.
محبي ديگر برنامه‌هاي اين هفته را همايش عفاف و حجاب ويژه حوزه بسيج خواهران برشمرد و افزود: در طول اين هفته مسابقات ورزشي مختلفي با حضور بسيجيان در نقاط مختلف اين شهرستان برگزار مي‌شود كه از جمله آنها تيراندازي با تفنگ بادي، فوتسال، واليبال و تنيس روي ميز است.
وي همچنين خاطرنشان كرد: در اين 15روز، نشست‌هاي سياسي و فرهنگي را برگزار مي‌كنيم كه موضوعاتش پيرامون ويژگي‌هاي جنگ سخت هشت ساله، جنگ نرم دشمن با توجه به فتنه سال گذشته، تفاوت و تشابهات جنگ سخت و نرم و توليدات فرهنگي نرم‌افزاري است.
محبي اجراي برنامه‌هاي فرهنگي با نمود عيني در اين هفته را يكي از مشخصه‌هاي برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس سال 89 در لامرد برشمرد و گفت: توليدات نوشت‌افزاري از جمله نمايشگاه كتاب در تپه شهداي گمنام شهر لامرد و بخش علامرودشت و اشكنان داريم.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان لامرد به سركشي از خانواده‌هاي معظم شهدا در طول اين هفته از سوي بسيجيان نيز اشاره و تصريح كرد: در اين هفته، يك روز به نام شهداي سرباز تعيين شده است كه برنامه‌هاي اين روز توسط سربازان سپاه برگزار مي‌شود و طي اين برنامه‌ها از خانواده‌هاي شهداي سرباز تجليل مي‌شود.
محبي شهداي سرباز در لامرد را 25 شهيد عنوان كرد و گفت: همايش گردهمايي رزمندگان دفاع مقدس در هر سه بخش اين شهرستان در اين هفته برگزار مي‌شود.
وي به افتتاح چند پايگاه مقاومت در اين هفته نيز اشاره كرد و اظهار داشت: در اين هفته سه پايگاه مقاومت را افتتاح مي‌كنيم كه يكي از آنها پايگاه مقاومت پيامبر اعظم تابناك است كه به همراه دو پايگاه ديگر در بخش اشكنان و بخش مركزي افتتاح مي‌شوند.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه لامرد بيان داشت: با دعوت از همسران شهدا و خواهراني كه با ستاد پشتيباني جنگ همكاري داشته‌اند از آنها نيز تجليل مي‌شود .


انتهاي پيام /1188 

نام:
ایمیل:
* نظر: