یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۳۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

بسم رب شهدا و صدیقین 

امام خامنه ای (حفظه الله)

این عصر و این دوران جدید را باید دوران امام خمینی(ره) نامید .

 

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ۞
سوره احزاب ؛ آیه ۲۳


از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده‏اند.

مدافعان حریم امامت و ولایت، عاشقانه از حرم مطهر حضرت زینب(علیها السلام) دفاع می‌‌کنند.

شهادت هنر مردان خداست که با عشق به وصال محبوب در زیباترین عرصه ممکن تحقق می یابد و این هنر مختص مردان بزرگی است که راه چگونه مردن را از اسوه های بزرگ بشریت که همانا اهل بیت(ع) می باشند، آموخته اند.

تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه همواره بیانگر تجلی و تأسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدا... الحسین (ع)است که در روز عاشورا فرمودندآˈیا حمایت کننده ای هست تا از حرم رسول خدا حمایت کندˈ.

  امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه و با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب(علیها السلام) دفاع می‌‌کنند و با شهادت خود برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور بی‌سر خود را رقم می‌زنند.

 شهادت این سرباز سرافراز ولایت را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام عظمای ولایت، خانواده صبور، همرزمان و مردم شهید پرور استان فارس تبریک و تسلیت عرض نموده؛ از درگاه خداوند رحیم برای آن شهید گرانقدر همنشینی با حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

سردار اسکندری کوله بار جهاد و سابقه درخشان را به دوش گرفت و با اقتدا به اباالفضل العباس (ع) به صف مدافعین حرم زینبی پیوست و عاقبت مانند مقتدایش سیدالشهداء بی‌سر به دیدار معبود رهسپار گردید.

ما  بسیجیان اعلام می داریم ضمن محکوم نمودن اعمال و رفتار غیر انسانی و ظالمانه این ملحدان تکفیری بر آنیم تا با فرمان رهبر معظم انقلاب ، امام خامنه ای عزیز سر و دست را نذر آقا ابا عبدا... نموده و در این جبهه به دوستان شهید مان بپیوندیم که شهدا در قهقهه مستانه اشان عند ربهم یرزقونند .

ومن الله التوفیق

13 خرداد ماه93 سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی

نام:
ایمیل:
* نظر: