آخرین اخبار
کد خبر: ۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۶
نمايندگان تشكل هاي دانشجويي اعلام كردند: كلينتون گفته كه مي‌خواهد براي ايران سفارت مجازي راه بيندازد اما همين جا به آنها اعلام مي‌كنيم همان‌طور كه در سال 57 سفارت آنها را در تهران تسخير كرديم، جنبش دانشجويي سفارت مجازي آنها را نيز تسخير مي‌كند.

 نشست خبري دبيران تشكل هاي دانشجويي با موضوع 13 آبان و جنبش وال استريت دیروزدر اتاق شيشه‌اي لانه جاسوسي سابق آمريكا (مجتمع فرهنگي 13 آبان- سازمان بسيج دانشجويي) برگزار شد كه مشروح اين نشست در ادامه مي آيد:
 
حضوري: علماي مسيحيت صداي مردم خود را بشنوند

مصطفي حضوري، نماينده بسيج دانشجويي در اين نشست گفت: سي و دو سال است كه شعار مبارزه با استبكبار ستيزي را سر مي‌دهيم و جمهوري اسلامي و ملت ايران به خاطر شعارهايي كه از امام الهام گرفته هزينه‌هاي سنگيني را خرج كرده است.
 
وي گفت: جنگ تحميلي توسط سربازان ايالات متحده طراحي شد و بعد از آن تحريم‌ها را عليه ايران آغاز كرده و هر روز بر آن افزودند.
 
اين فعال دانشجويي ادامه داد:‌ مسئله هسته اي را كه نيز سال‌هاي سال پيگيري كرديم و به خاطر آن با تمام دنيا در افتاديم و اكنون دوره جنگ نرم است كه در كنار آن خط ترور اساتيد و دانشجويان را دنبال مي‌كنند.
 
نماينده بسيج دانشجويي ادامه داد: ‌امروز دنياي غرب به زانو در آمده و راه ‌هاي جديدي را براي گفت‌وگو با ايران در پيش گرفته است.
 
حضوري افزود: صحبت‌هاي خانم كلينتون را نمي‌توان ساده انگاشت و به راحتي از كنار آن گذشت، وي وعده راه اندازي وب سايت مجازي به عنوان سفارت خود را داده و دانشجويان را دعوت مي‌كند كه براي ادامه تحصيل به آمريكا بروند.
 
وي گفت: اين حركت وزير امور خارجه امريكا و اظهارات وي فرار رو به جلو است و آنها در نهايت در اين مسير طرح ترور سفير عربستان را مطرح كردند و بعد از آن پيشنهاد مذاكره دادند.
 
اين فعال دانشجويي گفت: اكنون هسته هاي مقاوت از لبنان تا سوريه و عراق شكل گرفته و اين مردم هستند كه خط آزادي را پيش مي‌برند اما مسئولان امريكا در توهم توطئه پيش مي‌روند.
 
نماينده بسيج دانشجويي در ادامه خطاب به علماي مسيحيت گفت: صداي مردم خود را بشنويد اكنون روزي نيست كه شما سكوت كنيد بلكه روزي است كه دانشجويان و اساتيد بايد در كنار مردم قرار گيرند و تاريخ در آينده درباره آنها قضاوت خواهد كرد.
 
حضوري در ادامه عنوان كرد: ‌بزرگ‌ترين طومار دانشجويي كشور در حمايت از جنبش ضد صهيونيستي وال استريت خطاب به دبير كل سازمان ملل متحد امضا خواهد شد و بعد از آن به دفتر سازمان ملل متحد در تهران تقديم مي‌شود.
 
حضوري ادامه داد:‌ چهارشنبه 300 چادر در حمايت از جنبش وال استريت برپا خواهد شد كه نمادي براي حمايت از جنبش آزادي خواهان در كشورهاي غربي است.
 
وي همچنين گفت: امشب مقابل سفارت كشورهايي كه مردم را سركوب مي‌كنند رفته و به دانشجوياني كه در اعتراض به سر مي‌برند پتو اهدا خواهيم كرد.

موسوي: تمام مواضع و موجوديت ليبراليست آمريكايي را تسخير خواهيم كرد   

سيد علي موسوي، نماينده جامعه اسلامي دانشجويان نيز گفت: در 13 آبان سال 43 امام خميني (ره) توسط رژيم شاهنشاهي به تركيه تبعيد شدند و رژيم پهلوي بعد از آن به خاطر موضع گيري‌هاي ايشان در سخنراني‌هاي مختلف و نيز دادخواهي و مطالبه‌گري، ايشان را به تركيه تبعيد كردند.
 
وي گفت: رويكرد امام (ره) استكبار ستيزي و مبارزه با قدرت‌هاي ظالم بود و يكي از مسائلي كه امام (ره) در برابر آن ايستاد لايحه كاپيتولاسيون بود كه در آن كمترين حقوق را براي مردم ايران در نظر نگرفته بودند.
 
اين فعال دانشجويي ادامه داد: در 13 آبان سال 57 نيز تعداد زيادي از دانش‌آموزان به شهادت رسيدند و سرانجام در 13 آبان 58  تعدادي از دانشجويان پيرو خط امام و رهبري به لانه جاسوسي حمله برده و آنجا را تسخير كردند.
 
موسوي ادامه داد: اين مركز، مركز فساد بود و تمام اخبار انقلاب را به خارج از كشور منعكس مي‌كرد تا در جهت براندازي نظام نوپاي جمهوري اسلامي قدم بردارد.
 
وي گفت: امام(ره) از اين واقعه به انقلاب دوم ياد كردند و رويكرد جهاني انقلاب اسلامي از آنجا آغاز شد و انقلاب وارد فاز جهاني خود گرديد.
 
نماينده جامعه اسلامي دانشجويان ادامه داد: ‌اين روند همچنان ادامه داشت و به مناطق مختلف جهان سرايت كرد و به‌ عنوان بيداري اسلامي نام گرفت.
 
اين فعال دانشجويي افزود: در ايالات متحده و كشورهايي كه داعيه دار دموكراسي بودند نيز جنبش وال استريت نمود پيدا كرد و اين كشور در سركوب مردم خود پيش تاز شد.
 
موسوي افزود:‌ در امريكا كه داعيه دار دمكراسي و مردم سالاري است يك درصد نظام سرمايه‌داري حاكم و 99 درصد زير سلطه آنها هستند.
 
وي با اشاره به اظهارات گستاخانه وزير امور خارجه امريكا عنوان كرد:‌ خانم كلينتون گفته است كه مي‌خواهد سفارت مجازي براي ايران راه بيندازد اما همين جا به آنها اعلام مي‌كنيم همان‌طور كه دانشجويان در سال 57 سفارت آنها را در تهران تسخير كردند، جنبش دانشجويي سفارت مجازي آنها را نيز تسخير مي‌كند و اين دفعه تمام مواضع و موجوديت ليبراليست آمريكايي را تسخير خواهد نمود.
 
نماينده جامعه اسلامي دانشجويان گفت: صحبت‌هاي خانم كلينتون نشان از ضعف قدرت‌هاي بزرگ و استعمار گر است كه به سمت افول پيش مي‌روند و با ادبيات مختلف تلاش مي‌كنند تا با جمهوري اسلامي ارتباط برقرار كنند.
 
جعفري نژاد:‌ سفارتخانه هاي جنگ نرم آمريكا بزودي فتح خواهند شد   

همچنين محمد جعفري نژاد، نماينده جنبش عدالتخواه دانشجويي در ادامه اين نشست خبري گفت: بعد از فروپاشي كمونيسم، دنياي سرمايه داري و نظام ليبراليسم اميدوار به فتح جهان شده و دم از دهكده جهاني مي زد و خود را تنها تفكر و ايدئولوژي جهان مي ناميد.
 
اين فعال دانشجويي گفت: انقلاب اسلامي و تفكر امام(ع) نقطه آغازي براي يك حركت جهاني بود؛ ايدئولوژي انقلاب با تئوري ولايت فقيه راه جديدي به روي جهان باز كرد.
 
نماينده جنبش عدالتخواه دانشجويي افزود: در سال گذشته با انواع تحريم ها و حقيرترين اقدامات مانند ترور دانشمندان كشورمان، اين انقلاب راه خود را ادامه داد و ثبات خود را حفظ كرد.
 
جعفري نژاد گفت: ‌ما در پيچ تاريخي قرار داريم و جنبش دانشجويي بايد نقش تاريخي خود را در اين معاملات انجام دهد.
 
وي گفت: ‌اتفاقاتي كه در دنيا رخ مي دهد از بيداري اسلامي شروع شده و امروز به قلب اروپا رسيده است و نداي هميشگي جمهوري اسلامي كه دولت ها را جدايي از ملت ها مي دانست از درون غرب با شعار 99 درصد در مقابل 1 درصد نمايان شده است.
 
اين فعال دانشجويي ادامه داد: نسل اول و دوم انقلاب طرحي را درانداخت و آن را حفظ كرد و امروز فتح قله هاي جهان به عهده نسل سوم است.
 
جعفري نژاد گفت: امروز با توجه به اتفاقاتي كه رخ مي دهد جهان در انتظار الگو و راه و روش براي مديريت جهان است.
 
نماينده جنبش عدالتخواه دانشجويي افزود: در حوزه سياست با طرح ولايت فقيه راه را باز كرديم و بايد به قلب جريان سرمايه داري كه اقتصاد سرمايه داري است حمله كنيم و جريان دانشجويي با تدوين الگويي كه جايگزين شرايط فعلي باشد نقش مهمي را مي تواند بازي كند.
 
وي گفت:‌ جنبش وال استريت نقطه آغازي باشد بر پايان نظام سرمايه داري در دنيا.
 
جعفري نژاد گفت: ‌اميدوارم روزي برسد كه جامعه اسلامي به تمام معنا در كشور خودمان تحقق يافته و جهاني بدون استكبار محقق شود.
 
نماينده جنبش عدالتخواه دانشجويي در پايان گفت: من از لانه سابق جاسوسي ايالات متحده آمريكا به نمايندگي از جنبش دانشجويي مي گويم سفارتخانه هاي جنگ نرم بزودي فتح خواهند شد.
 
جمشيدي: صداي خرد شدن نظام ليبرال دموكراسي به آسمان بلند شده است

علي جمشيدي، دبير اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان مستقل نيز در اين نشست خبري گفت: انقلاب اسلامي منحصر به ايران نبوده و انقلابي جهاني است كه انقلاب دوم تكميل كننده انقلاب اول براي رقم زدن اتفاقات بزرگ يا به عبارتي بزرگترين اتفاقات تاريخ بود.
 
وي گفت: زماني كه انقلاب اسلامي روي كار آمد دو قطب بزرگ جهان به نام كمونيسم و ليبراليسم در برابر هم صف آرايي مي كردند اما انقلاب اسلامي كمونيست را مضمحل كرد و در برابر ليبراليست با پرچم معنويت ايستادگي كرد و اضمحلال نظام ليبرال دموكراسي در جهان رقم خورد.
 
دبير اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان مستقل گفت:‌ انقلاب دانشجويان سبب شد طي 30 سال نظام اسلامي از هر گونه دست اندازي آمريكا مصون بماند و اگر در 18 تير 78 و فتنه 88 مصون ماند به خاطر خشكانده شدن ريشه هاي استكبار بود.
 
اين فعال دانشجويي ادامه داد: آزادي مي تواند بدون آمريكا هم رقم بخورد؛ بعد از 30 سال از گذشت تسخير لانه جاسوسي شاهد هستيم كه اين حركت به مناطق ديگر جهان هم تسري پيدا كرده و مردم دنيا اين بيداري و تحول و نقطه عطف را در خود آغاز كرده و متوجه شدند زمان آزادي و پيروزي فرا رسيده است.
 
 
جمشيدي گفت:‌ اين الگوي انقلاب اسلامي در برابر همه نفوذهاي شيطان صفتان ايستادگي كرد.
 
وي گفت: ‌مردم ليبي به خاطر اعتماد به آمريكا بمب بر سرشان ريخته شد و اتفاقاتي كه در ناكازاكي رخ داد به خاطر وادادگي در برابر آمريكا بود.
 
دبير اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان مستقل ادامه داد: صداي خرد شدن نظام ليبرال دموكراسي به آسمان بلند شده و شاهد هستيم كه دنيا در پيچ تاريخي بزرگ قرار گرفته و اگر نظام هاي سلطه از رفتار ددمنشانه خود برنگردند فروپاشي زودتر اتفاق خواهد افتاد.
 
جمشيدي گفت: ‌وال استريت و اعتراض نظام سرمايه داري به خاطر اعتراض به سرمايه داراني است كه ريشه همه ظلم در جهان از آنجا آمده و مردم به خاطر همين به وال استريت حمله بردند.
 
وي گفت:‌ آنها آمده اند بگويند ما 99 درصد هستيم و در برابر 1 درصد كه در نظام ليبرال دموكراسي ظلم مي كنند مي ايستيم.
 
دبير اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان مستقل در برابر اظهارات خانم كلينتون گفت: ‌بايد بگويم اين صحبت ها زمانش تمام شده شما مي خواهيد بحران داخلي خودتان را مديريت كنيد و از بيداري اسلامي كه به سردمداري ايران شكل گرفته فرار كنيد اما اعتراضات صنفي كه در آمريكا رخ داد به يك بيداري معنوي تبديل شده و مسلما نظام آمريكا را به هم خواهد ريخت.
 
اين فعال دانشجويي گفت:‌ روزي فقر و تبعيض و 25 ميليون بيكار كه يك مشكل صنفي بزرگ است به مشكل معنوي تبديل مي شود و آن زماني است كه مردم آمريكا مي فهمند صهيونيزم ها بر آنها حكومت مي كنند.
 
جشميدي در پايان گفت: آمريكا خودش را آماده كند براي روزي كه جنبش دانشجويي فراگير بر خرابه هاي كاخ سفيد ميزي بگذارد و نظريات خود را در تبيين حكومت اسلامي بيان كند.
 
اميريان: بيداري اسلامي و جنبش وال استريت يك نه بزرگ به نظام كاذب و غير الهي است

مهدي اميريان، دبير اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان در اين نشست خبري گفت: يكي از مهمترين ارزش ها و شاخص هاي هويتي جنبش دانشجويي مبارزه با استبداد و استكبار در هر سطحي بود كه بهترين مصداق آن به جريان دانشجويي قبل از انقلاب بر مي گردد.
 
وي گفت: با نزديك شدن به فرآيند انقلاب اسلامي جريان دانشجويي تاثيرگذاري پررنگ تري در كشور و مبارزه با طاغوت زمان داشت كه الهام گرفته از نزديكي با روحانيون اصيل بود و با اين شاخص بسيار ويژه و برجسته اسلام كه مبارزه با طاغوت است، عمل كرد.
 
دبير اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامي نقطه عطف اين شاخصه برجسته را در تسخير لانه جاسوسي مشاهده مي كنيم.
 
اميريان افزود: در طول سه دهه انقلاب اسلامي و به خصوص در اين اواخر بيداري اسلامي و جنبش وال استريت يكي از عنوان مبارزات با خوي استكبارستيزي است كه از سوي جوانان و دانشجويان صورت گرفت.
 
وي گفت: اتفاقات اخيري كه در جهان با عنوان بيداري اسلامي و وال استريت مي بينيم دور از انتظار نبود بلكه نظام سرمايه داري براي حيات خود لازم ديد كه حقوق و بسياري از منافع ملت ها را با خوي استكباري خود زير سلطه ببرد اما ديري نمي پايد كه اشراف رسانه اي اين نظام چندان دوام نخواهد آورد و جنبش وال استريت فقط يك اعتراض صهيونيستي نيست بلكه تفكرات سياست بازان آمريكايي را زير سوال برده است.
 
دبير اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان ادامه داد: امروز جمهوري اسلامي براي ملت هايي كه شايد فكر مي كردند حيات و ماندگاريشان وابستگي و دلبستگي به كشورهاي غربي است، الگوي مناسبي است.
 
اميريان ادامه داد: امروز يك نه بزرگ به نظام كاذب و غير الهي گفته مي شود و فرياد اين نه رساتر و تاثيرگذارتر از هميشه پايه هاي نظام ليبرال سرمايه داري را به سمت نابودي سوق مي دهد.
 
وي ادامه داد: ترديدي نداريم كه باطل رفتني و حقيقت ماندني است و اگر تا چندي پيش دولت هاي سرمايه دار و قدرتمند به معناي مادي مي توانستند بر قلوب ملت ها حكومت كنند و باورهاي كاذب خود را بقبولانند امروز نه تنها نمي توانند افكار و قلوب را به تسخير خود در آورده بلكه در تامين نيازهاي اوليه مردم خود عاجزانه سر تسليم را فرود مي آورند.
 
دبير اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان در پايان عنوان كرد: اين ضعف در سخنان اخير خانم كلينتون كه گاف هاي بزرگ سياسي را داد به خوبي ديده مي شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: