آخرین اخبار
کد خبر: ۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۱
آنچه را که ما در تاريخ راجع به ظلم و ستم پيشينيان شنيديم، بدتر از آن را در بحرين و يمن شاهد هستيم/ پيروزي انقلاب مردم بحرين و يمن خيلي عقب نيفتاده است

سردار سرلشکر سيد حسن فيروزآبادي در مراسم اعطاي دانشنامه دانش آموختگان دکتراي دانشگاه عالي دفاع ملي افزود: براي دگرگون کردن فرهنگي يک جامعه، زمان مساله اي اصلي است و اگر نخبگان راهبردي اين جوامع به رسالت اصلي خود بينديشند و احساس تکليف کنند و به کمک مردم بيايند، ان شاء الله زودتر مي توانند به پيروزي برسند.

عضو شوراي عالي امنيت ملي با انتقاد از شيوه عمل حکومت هاي بحرين و يمن در پاسخ به مطالبات مردم خود، گفت: امروز مردم مسلمان بحرين با وضع فجيعي مواجه هستند و وضعيت ملت باهوش، صبور و مقاوم يمن نيز دردمندانه است.

وي خاطرنشان کرد: آنچه را که ما در تاريخ راجع به ظلم و ستم پيشينيان مي ديديم، امروز بدتر از آن را در بحرين و يمن شاهد هستيم.

رييس ستاد کل نيروهاي مسلح خاطرنشان کرد: افرادي که در اين کشورها نگاه راهبردي دارند بايد به طور سازمان يافته و متحد، به تکليف تاريخي و وظيفه شرعي خود عمل کنند و به حق ملت خود وفادار باشند و براي نجات ملت اقدام کنند.

سردار سرلشکر فيروزآبادي در بخش ديگري از سخنان خود ضمن تبريک عيد سعيد قربان، سه محور قرآن، کعبه - قبله مسلمانان و ولايت امر را سه حوزه موثر در قوام و استواري جامعه اسلامي برشمرد.

وي گفت: کتاب خدا شما را به مسيري هدايت مي کند که مستحکم ترين و باقوام ترين مسير است و مسلمانان از هر نقطه از جهان نيز در کعبه گردهم مي آيند تا با جستجو و پيوستگي با ولايت برگرفته شده از اسلام، جامعه اسلامي را به قوام برسانند.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با استناد به حديثي از حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: مسلمانان حاضر شده در کعبه، با برخورداري از ولايت موجب تکميل زنجيره، دوام و مايه قوام امت اسلامي مي شوند.

رييس هيات امناي دانشگاه عالي دفاع ملي در ادامه سخنان خود در جمع اساتيد و دانشجويان دکتراي اين دانشگاه، مسووليت ها و تکاليف ديني و ملي دانش آموختگان اين واحد دانشگاهي را يادآور شد و خطاب به آنان گفت: شما يک آموزش، پرورش و پژوهشي را در دانشگاه پشت سر گذاشته ايد که در پناه آن بتوانيد نقش اساسي، محوري و نقش راهبردي خود را زير لواي ولايت فقيه که همان ولايت امام زمان (عج) که آن نيز همان ولايت رسول الله (ص) است را برعهده گيريد.

سردار سرلشکر فيروزآبادي با نقل خاطره اي از مرحوم پرفسور حسابي ادامه داد: پرفسور حسابي معتقد بود که فارغ التحصيلان اين دانشگاه بايد کساني باشند که هرگاه امور مملکت يا بخشي از مملکت به طريقي بر دوش آنها گذاشته شود، اضطرارا قادر باشند منافع و مصالح ملي، قانون اساسي و نظام حاکم را در بخشي از مملکت و يا در تمام آن مديريت کنند.

رييس ستاد کل نيروهاي مسلح با تبريک به دانش آموختگان دوره دکترا دانشگاه عالي دفاع ملي همچنين گفت: به رهبر عزيزمان و ملت ايران نيز تبريک مي گويم که تعداد ديگري از سربازان راهبردي نظام، امروز وارد ميدان عمل مي شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: