آخرین اخبار
کد خبر: ۳۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶
این کشتار و خونریزی ها در مقابل دیدگان کسانی حادث می شود که خود را مدافع و سردمدار حقوق بشر می دانند و با بی شرمی هرچه تمام تر از این رژیم غاصب حمایت می کنند.

به گزارش تنویر، سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس درمحکومیت کشتار مردم مظلوم غزه بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

در ماه مبارک رمضان،ماه نیایش و نزول قرآن و در آستانه روز جهانی قدس رژیم اشغالگر صهیونیست مجددا کشتار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را از سر گرفته و با بی رحمی هرچه تمام تر زنان و کودکان بی گناه ساکن نوار غزه را مورد هدف قرار داده و بار دیگر خوی حیوانی خود را به جهانیان نشان داده اند.

این کشتار و خونریزی ها در مقابل دیدگان کسانی حادث می شود که خود را مدافع و سردمدار حقوق بشر می دانند و با بی شرمی هرچه تمام تر از این رژیم غاصب حمایت می کنند.

این تجاوز و کشتار در نوار غزه زمانی در حال وقوع است که میبینیم گروه های تکفیری و جنایتکار در سوریه و عراق دست به کشتار و به خون کشیدن مسلمانان این دو منطقه زده اند.

نظاره گر هستیم که گرو های تکفیری و رژیم غاصب صهیونیست و در صدر همه اینها آمریکای جنایتکار کمر همت را بسته اند تا با به خون کشیدن مسلمانان در نقاط مختلف جهان وحدت آنان را از میان بردارند و دشمنی خودشان را نسبت به اسلام و مسلمین ابراز دارند.

به همین جهت طلاب و روحانیون بسیجی استان فارس همبستگی خود را نسبت به مردم مظلوم غزه اعلام و جنایات رژیم غاصب صهیونیست و آمریکای جنایتکار و همچنین سکوت مدافعین به ظاهر حقوق بشر را نسبت به کشتار زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی را به شدت محکوم می کند و خواستار توقف ادامه نسل کشی و ظلم به مردم مظلوم فلسطین می باشد.

لذا سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس از تمامی آحاد مردم جامعه در اقشار مختلف به خصوص طلاب روحانیون خواستار است در مقابل این جنایت بزرگ و مسلمان کشی سکوت اختیار نکنند و با ایجاد و محکم کردن حلقه اتحاد و ابراز انزجار از رژیم غاصب صهیونیست،آمریکای جنایتکار و همچنین گروه های تکفیری همدردی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: