آخرین اخبار
کد خبر: ۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۲
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه در هفته بسیج ارائه ویزیت رایگان در درمانگاه‌های وابسته به سپاه صورت می‌گیرد، از ویزیت رایگان در درمانگاه‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی در پنجم آذر ماه جاری خبر داد.

به گزارش تنویر،محمد شایق دیروز در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی و همایش بسیج سازندگی با عنوان شکوه هجرت اظهار داشت: در اردوهای هجرت 3 در عرصه مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس، رنگ‌آمیزی 505 واحد آموزشی توسط 7 هزار و 329 خواهر و برادر و در مجموع حدود 114 هزار نفر روز داشتیم.
وی با بیان اینکه زمینه فعالیت در عرصه مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس این استان، رنگ‌آمیزی کلاس‌ها و فضای آموزشی، تعمیر میز و نیمکت و صندلی و تعمیرات جرئی ساختمان بود افزود: در این کار که از سوی بسیج سازندگی، دانش‌آموزی و فرهنگیان انجام شد، سازمان‌های آموزش و پرورش و نوسازی مدارس نیز همکاری داشتند.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه سازمان بسیج دانشجویی این استان نیز حدود 57 هزار نفر روز کار جهادی کرده است اضافه کرد: بیش از 2 هزار دانشجو در قالب 30 گروه در 28 شهرستان استان فارس در اردوهای جهادی شش ماهه نخست امسال شرکت داشتند که در این زمینه نیز دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، علوم پزشکی و دانشگاه شیراز همکاری کردند.
شایق از ارائه خدمات علمی، آموزشی و مشاوره تحصیلی توسط بسیج سازندگی فارس و با همکاری سازمان‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری حدود یک‌هزار و 600 کلاس تقویتی، یک‌هزار و 300 کلاس جبرانی با شرکت 6 هزار برادر و خواهر با مجموع 175هزار نفر روز برگزار و به حدود 4 هزارنفر نیز مشاوره تحصیلی ارائه شد.
وی از اعزام 111 پزشک متخصص و عمومی در قالب 121 تیم در اردوهای جهادی امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ستاد مبارزه با مواد مخدر این استان انجام دادیم به بیش از 12 هزار نفر خدمات ارائه شد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه در هفته بسیج ارائه ویزیت رایگان در درمانگاه‌های وابسته به سپاه صورت می‌گیرد، از ویزیت رایگان در درمانگاه‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی در پنجم آذر ماه جاری خبر داد و ابراز داشت: در عرصه خدامت درمانی و آموزش بهداشتی طرح هجرت 3 اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، اجرای ویزیت رایگان، ارائه آموزش‌های بهداشتی و مداخلات سلامت و پیشگیری از مواد مخدر را داشتیم.
لازم به ذکراست در این همایش از جهادگران بسیجی استان فارس تجلیل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: